Preventiv/Anticipativ sau/și ca copie de Securitate, ținând cont și de o eventuală închidere a FB, YT și tot de Google, pun la îndemâna celor interesați un canal cu video din seria CoTa, un grup pentru același subiect sau temă și alte mijloace de distribuție alternative :

Clasicul YT (cât mai funcționează): https://www.youtube.com/c/PaulMarian/videos

CoTa GRUP: https://t.me/joinchat/SndJYD5CydkFWKOD

MeWe grup: https://mewe.com/group/5f86fe829e23cf59878b7535

Sau https://reteaua-romaneasca.live/PaulMarian

https://ok.ru/profile/577213801127 și https://vk.com/videos183567958

Dacă ești Preventiv, posibilele belele se reduc.

Dacă ești Reactiv înseamnă că te-au prins în Ofsaid.


joi, 5 martie 2020

CoTa (10): Știri Pleiadiene, Canalizarea și altele


    Trebuie să înțelegi că multe dintre aceste concepte pe care ele le explică, sunt concepte 5D. Și multe dintre aceste concepte 5D, 5 dimensionale de la a 5-a Densitate, sunt dificil de înțeles cu mintea puțin limitată 3D. Și adăugă la asta limba, engleză sau indiferent, care nu este concepută ca să exprime bine conceptele mai profunde din cea de-a 5-a densitate.
   Ea mi-a spus odată ... este o frază ... ea mi-a spus ... deoarece eu nu vreau să schimb cuvintele, ea mi-a spus ... ”încercând să explic concepte din 5D, din mintea 5D, asta duce limba engleză la limita sa, la punctul său de rupere, când este vorba de capacitatea ei de a descrie chestii, capacitatea pe care nu o are și nu a fost concepută să le aibă”, așa că trebuie să ținem cont de asta.

    Bună tuturor, bună tuturor. Astăzi un video foarte scurt, cu ceva actualizări rapide și ceva știri, de asemenea. În primul rând vreau să mulțumesc tuturor celor care au fost cu noi la Congresul Ufologic, săptămâna trecută în Barcelona (Septembrie 2018). Am cunoscut multă lume, o mulțime de oameni noi, o mulțime de oameni care ne cunoșteau deja de pe canale și a fost destul de incredibil să vezi atât de mulți oameni și atâta apreciere și atâta simpatie de la voi, ce vine din partea voastră, este ceva cu adevărat uimitor.

   M-am bucurat să vorbesc cu voi toți și a fost de fapt pentru prima dată, cel puțin pentru mine, că după acest contact cu Taygeteanele, am putut vorbi cu lumea față-în-față, despre toate acestea. Eu mă simt destul de confortabil, sincer vorbind, în spatele camerei și a fost prima dată când am avut un contact personal cu oamenii și să vorbesc despre aceste chestiuni. Așa că am fost un pic timidă legat de toate astea la început, dar mi-a plăcut energia celor prezenți și calitatea tuturor celor de acolo. Așa că vreau doar să vă salut și o mare îmbrățișare tuturor celor ce i-am cunoscut acolo.

   Acum, eu am ceva un pic mai serios. Este comunicatul de Swaruu, ... ea a vrut ca eu să-l anunț, să-l anunțăm și este legat de subiectul canalizării. Au decis, forța TAYGETANĂ, deoarece există o multe grupuri din Pleiade, și există alte rase, dar flota TAYGETANĂ a decis să nu mai facă canalizări. Canalizarea este o formă, conform Swaruu, este un pic demodată. Se folosea mult anterior, dar problema este că existau multe distorsiuni, multe interferențe, foarte multă imaginație.
   Și Swaruu spune că acum, toată lumea canalizează pe Pleiadienii, în cuvintele ei: „având biscuiți cu ei și bând un ceai.” Așa că ea nu este surprinsă că credibilitatea pleiadienilor este redusă, deoarece se a abuzat destul de numele, termenul și de contactul pleiadian. Și asta a fost datorită canalizărilor (chaneling-ului) care de fapt chiar au fost realizate, până foarte recent, dar problema este că este că asta cauzează multe probleme, mai multe probleme decât beneficii. Așa că ei au decis să vă anunțe că ei nu vor mai face canalizări. Swaruu a fost mereu împotriva canalizărilor și, de fapt, ea nu canalizează. Așa că dacă la un anumit moment dat, veți vedea pe cineva canalizând-o pe Swaruu, nu va fi reală. De asemenea Aneeka, ea a transmis canalizări, dar nu va mai face asta. Și de asemenea, numele pe care nu mi-l amintesc, Alaje. Alaje nu va mai transmite canalizări. Așa că asta este important, este important ca voi să știți.

   Comunicarea este mai directă acum. Cuvintele nu se mai distorsionează așa de mult, interferențele mentale nu mai intră în joc, de la imaginația unor oameni, de exemplu. Și de asemenea, noi trebuie să înțelegem cum funcționează canalizarea. Ceva ce eu nu am știut.     Eu credeam că atunci când cineva canalizează o anumită ființă, entitate sau o persoană dintr-o altă lume, din afara planetei noastre, contactul este realizat direct doar cu acea persoană, dar nu este așa. Este un pic ca la un radio. Ei distribuie pur și simplu mesajul, îl transmit și pot exista oameni diferiți care-l pot auzi, în același timp. Așa că atunci când ei încearcă să comunice cu o singură persoană, ei nu sunt siguri cine altcineva ar mai putea auzi. Și apoi mai târziu, ne-recepționând bine, să distorsioneze. Așa că nu este o cale foarte productivă, pentru ele.
   Iar acum ei doresc să se focalizeze mai mult pe comunicarea directă. Precum cea pe care o facem noi, de exemplu. Și ca să clarific, noi nu suntem singurii. Ei vorbesc deja cu mii de oameni. Swaruu mi-a spus de asemenea că dacă vre-o canalizare te afectează într-un mod pozitiv, te inspiră, ei bine, despre asta este vorba. Deci nu este vorba că este totul negativ, ci pur și simplu că unele canalizări, majoritatea, nu sunt reale.
   Și de asemenea, chiar dacă această comunicare este directă, este în scris și trebuie să repet asta, deoarece există o mulțime de oameni noi și ei  întreabă cum este realizată comunicarea? Este în scris, folosind chatul, dar chiar și așa, Swaruu simte uneori că este foarte înceată. Și nu numai că este înceată, dar ... ele sunt obișnuite să comunice telepatic. În modul în care, când vorbesc fizic, ei încarcă telepatic aceste cuvinte cu foarte mult semnificație.
   Atunci de exemplu, pot spune 3 cuvinte: de exemplu „Am cumpărat mașina”. Dar în aceste 3 cuvinte, vor include toate tipurile de informații adiționale, ce marcă de auto, când, ce an, când a cumpărat-o, de la cine ... Așa că sunt obișnuite cu genul acesta de comunicare. Deci, deși această comunicare cu noi este directă, mult mai directă și mai productivă decât canalizarea, chiar și așa, uneori se simt un pic obosite și frustrate, cu limitărilor comunicării scrise. Și de asemenea comunicarea în limbajul uman, după cum spun. Eu mă comunic în engleză, Robert în spaniolă, dar chiar și așa, se simt uneori foarte limitați în interiorul limitelor limbii.

   Trebuie să înțelegi că multe dintre aceste concepte pe care ele le explică, sunt concepte 5D. Și multe dintre aceste concepte 5D, 5 dimensionale de la a 5-a Densitate, sunt dificil de înțeles cu mintea puțin limitată 3D. Și adăugă la asta limba, engleză sau indiferent, care nu este concepută ca să exprime bine conceptele mai profunde din cea de-a 5-a densitate.
   Ea mi-a spus odată ... este o frază ... ea mi-a spus ... deoarece eu nu vreau să schimb cuvintele, ea mi-a spus ... ”încercând să explic concepte din 5D, din mintea 5D, asta duce limba engleză la limita sa, la punctul său de rupere, când este vorba de capacitatea ei de a descrie chestii, capacitatea pe care nu o are și nu a fost concepută să le aibă”, așa că trebuie să ținem cont de asta.
   De asemenea, cineva a întrebat cum se face că folosesc aceleași cuvinte, pe care le folosim noi aici ... matrice, conștiință, frecvențe? Toate acestea le folosim noi. Și trebuie să spun că eu în prima conversație pe care am avut-o cu ele, cu Swaruu, specific ..., m-am simțit de asemenea surprinsă, că ei folosesc aceleași fraze și aceleași concepte. Dar apoi am întrebat-o pe Swaruu și ea mi-a spus că bineînțeles, ele se adaptează la vocabularul nostru.
   Ei folosesc conceptele noastre pentru a fi mai aproape de noi, pentru ca comunicarea să se înțeleagă mai bine. Pentru ca să fie mai productivă. Nu va servi la nimic, dacă ei folosesc vocabularul lor, dacă nu vom avea niciun fel de corelare în înțelegerea noastră. Așa că se apropie de noi și doresc să folosească cuvintele noastre, cum ar fi de exemplu Matrix (matrice), Matrice 3D. Ele, în realitate, nu folosesc atât această expresie ci se referă la aceasta mai mult ca la suprimare ... Suprimarea.

   Dar acum deoarece cuvântul Matrix este atât de cunoscut, ele îl folosesc această frază pentru ca totul să fie înțeles mai bine. Și ultimele două lucruri pentru a încheia. Vreau să vă informez că voi da, voi face video-uri cu întrebările publicului și răspunsurile lui Swaruu. Așa că voi puteți pune întrebări, iar eu le voi citi și voi lua notițe.
   Dar un lucru, vă rog ... dacă puteți, puneți întrebarea pe cât de scurt posibil, deoarece dacă eu văd un paragraf care este așa de lung, eu nu am timp să-l citesc pe tot. Deci întrebări de bază, ok? Și un alt lucru ... despre întrebări, vă rog încercați să puneți întrebări legate de subiectele care au fost menționate până în acest moment. Bine ? Nu întrebări legate de ceva ce nu a fost menționat încă, deoarece despre asta voi vorbi în mod separat, pe viitor. Deci doar întrebări legate de subiectele discutate până în acest punct. Bine ? Mulțumesc foarte mult.
   Asta ne va ajuta pe toți să o menținem într-un fel de ordine. Și o altă chestie, doar ca să știți, nu totul în acest canal și asta în special pentru noii abonați, nu tot din acest canal va fi despre mesajul taygeteanelor. Acest canal a existat înainte și ceea ce fac eu este să fac interviuri cu diverși oameni și de asemenea traduceri ale diverselor articole, rezumate ale unor filme diferite care apar doar în limba engleză, de exemplu. Așa că eu asta nu o voi abandona.
   Deoarece eu nu știu până când va avea loc această comunicare cu taygetanii. Eu sper că pentru totdeauna, dar noi știm că nu este mereu așa. Iar ei mi-au spus de asemenea, că se poate întâmpla orice. Și de asemenea din punct de vedere tehnologic, sau poate că ei vor avea ceva operațiuni la care trebuie să participe, etc, așa că uneori, comunicarea poate fi întreruptă. Poate fi întreruptă pentru un timp, săptămâni, luni, cine știe? Dar doar ca voi să știți, că eu în acest canal voi face diverse lucruri. Dar acum da, eu sunt focalizată foarte mult pe mesajele taygeteanelor. Și sunt mult mai multe de venit.

   Ei bine, mulțumesc foarte mult, cred că asta e tot. Mulțumesc din nou pentru toate comentariile, pe care voi încerca să le citesc. Bine ați venit tuturor noilor abonați și o îmbrățișare mare pentru toți cei anteriori. Ei bine, noi spunem la revedere aici și până la următorul film, care va fi gata în câteva zile.

   Ne vedem curând!


 Vizionare Plăcută!



  Linkuri alternative: AICI 1 și AICI 2

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Un comentariu:

  1. numele meu este Claudiu doresc sa spun cum ne putem dezvolta pentru a putea intelege mai bine ce se petrece in realitate

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.