Preventiv/Anticipativ sau/și ca copie de Securitate, ținând cont și de o eventuală închidere a FB, YT și tot de Google, pun la îndemâna celor interesați un canal cu video din seria CoTa, un grup pentru același subiect sau temă și alte mijloace de distribuție alternative :

Clasicul YT (cât mai funcționează): https://www.youtube.com/c/PaulMarian/videos

CoTa GRUP: https://t.me/joinchat/SndJYD5CydkFWKOD

MeWe grup: https://mewe.com/group/5f86fe829e23cf59878b7535

Sau https://reteaua-romaneasca.live/PaulMarian

https://ok.ru/profile/577213801127 și https://vk.com/videos183567958

Dacă ești Preventiv, posibilele belele se reduc.

Dacă ești Reactiv înseamnă că te-au prins în Ofsaid.


joi, 2 ianuarie 2020

CoTa(1): CUM A ÎNCEPUT TOTUL PENTRU NOI


    Salut și bun venit la canalul Agenția Cosmica de Gosia.
  Bună ziua ! Și la canalul Clarificând Enigme... Salut ! Azi vom vedea un video special, improvizând, improvizând, și să iasă ce-o ieși ...
   M-a convins Gosia, puțin... să facem acest video astăzi... Eu mă gândeam să-l facem mai târziu...


  Astăzi, și după aceea eu îl păstrez și poate ... îl vom publica mai târziu. Dar ceva mi-a spus să-l filmăm astăzi, da ... e adevărat. În diferite video, am spus că ni s-au întâmplat unele chestii puțin ciudate și incredibile, în același timp și niciodată am zis mai mult am spus că nu avem autorizație ... atunci ... am decis să vă spunem deja adevărul și ceea ce ni s-a întâmplat pentru că este ceva super-fascinant și vrem să v-o împărtășim vrem să continuăm să împărtășim informația, cunoașterea și vrem să faceți parte din acestă aventură pentru că este, este o aventură. Robert, continui tu ? 
  Păi bine, până la urmă fără s-o căutăm pentru că a fost fără s-o căutăm fără s-o căutăm, da ... fără s-o căutăm.
  Da c-o căutam, dar nu în acest mod, nu, nu în acest mod. Că ... am făcut un contact. Un contact.
   Contactul real, dar ... contactul real. Contact real, nu telepatic.
  No, no, no, nu telepatic și vom vorbi fiecare în canalul lui, de ce ... nu telepatic.
  Vrem să spunem cum s-a realizat acest contact și în ce mod comunicăm cu aceste persoane pentru că sunt cu adevărat persoane în spațiu, ce sunt foarte aproape.
   Sunt, ca fizic, precum noi ... dar diferiți pe dinăuntru. Sunt exact de carne și oase, precum noi și ... vom povesti mai multe detalii mai târziu. Vrem să vă spunem cum s-a realizat, cum s-a stabilit acest contact. Robert, spune tu.
   Acum câteva luni, eu ... cu datele ... Nu sunt ca acea lume, care zice ... în 8 ianuarie la ora 15, când ploua ... nu, nu, nu. Eu am rea memorie pentru asta, octombrie, finalul lui octombrie cred.
    S-a întâmplat la primul congres de Ufology World Congres ce a avut loc pe muntele Montserrat. Aici pe muntele Montserrat a fost multă lume, multă lume din toată lumea...
Salutări tuturor ce au venit ... de Peru, Chile, Mexic, Argentina ... ce au venit ... Colombia, Colombia ... Într-unul dintre momentele ce eram singur, ce au fost destule, am întâlnit o femeie în vârstă. O femeie în vârstă singură ce dorea să vorbească cu cineva, dar nu găsea cu cine să vorbească. Pentru că nimeni n-o asculta, acesta-i adevărul ... nimeni n-o asculta pe această femeie în vărstă.
   M-am apropiat eu, și cum nu era nimeni evident femeia ... mi s-a adresat mie și eu am ascultat-o. Această femeie îmi explica chestii fantastice, incredibile. Am vorbit cu ea ... multe luni, multe, multe luni... vorbind, vorbind. Ea vorbea cu mine ... de una de alta. Și într-o zi ea îmi zice: Uite, Robert ... pentru că ai avut atâta răbdare cu mine, acum vei rămâne cu ... Prăjitura. Chiar așa mi-a spus: Vei rămâne ... cu Prăjitura. Sau cu parte din prăjitură, ea a zis ... cu prăjitura.
   Această femeie ... îmi spune că era o contactată, a contactat mult timp, decide că această lume cu care era în contact, să contacte cu mine. Precizez că ei nu sunt de pe Pământ, sunt din Rasa Taygeteana, din Pleiade. Trebuie spus că în Pleiade există multe rase diferite și, ca idee, n-o s-o lungesc mult ...
    Ceea ce dorim este să împărtășim acestă informație de cine sunt, ceea ce ne spun va fi aparte.
Vom continua cu informația ce ni se dă, aparte.
Acum ... povestea, în mare.
Voi merge repede, da.
Dacă vrei continui eu.
După ce tu ai vorbit cu ea câteva luni, la o lună după ce ai început să vorbești tu cu ea, am început de asemenea să vorbesc și eu cu ea prin scris și audio, de asemenea împărtășind chestii cu doamna în vârstă, vorbim de doamna în vârstă, încă.
Atunci, ea ne-a povestit că este în contact cu Rasa aceasta Taygeteana și ... în Decembrie, tu ... mai înainte, aveam acest contact cu această fată cu această fată, femeie pleyadiană.
   Pare a avea 17 ani, celelalte contacte par a avea 21, 22 ani sunt foarte tinere toate și ... pot spune numele acestei fete ?
   Tu mi-ai zis că se poate spune ...
   Se poate spune ... Ea se numește Swaruu.
Swaruu este ceea cu care vorbesc. Swaruu este prima fată cu care vorbesc ... Swaruu este foarte înteligentă, și este o fată ... pentru mine foarte frumoasă toate sunt foarte frumoase, e tot ce putem spune. Dar ea, în special, mă atrage mult în special nu voi a nega, deci ...
Femeia în vârstă îmi cere, pentru că i-am vorbit de Gosia, îmi cere să vorbească cu Gosia, pentru că Gosia vorbește diferite limbi și are un canal de YouTube. Atunci eu iau legătura, îi spun lui Gosia dacă vrea să vorbească cu această femeie... Este atunci când Gosia ia legătura cu femeia în vârstăși îi oferă contactul cu această femeie, exact ... cum ai zis. Acum poți să vorbești tu...
    Bună introducere, a fost exact așa. În decembrie, am început să vorbesc cu doamna în vîrstă în noiembrie, și apoi în decembrie am avut prima mea conexiune cu taygeteana, cu Swaruu și apoi contactul s-a întrerupt puțin din diferite motive pentru câteva luni, până prin aprilie, cam pe aici...
   Între timp, Robert a ținut legătura cu ele în primul rând, pentru că Robert a vorbit primul, înaintea mea deci au luat întâi legătura cu el și apoi, cam după 2 săptămâni am stabilit și eu legătura cu ei, din nou și este aici, din acel moment după acele 2 săptămâni comunicarea continuă aproape zilnic vorbind timp de ore și ore, și ore... cu ele, eu deocamdată cu una,
Robert cu mai multe ... Acum îți zic ...
   S-a întrerupt legătura 4 luni, ceea ce spune ea este corect și într-o zi neașteptat... primesc un email, o să vă spunem cum funcționează toată procedura asta ... cu email-uri și pentru ce ... toată această procedură, vă va povesti Gosha că povestește mai bine ca concluzie... aveam contactul disponibil, din nou, după ... după mult timp.
   Mi-au spus că s-au schimbat mult lucrurile și ... am continuat contactul 2 săptămâni, ... cu 2 săptămâni înaintea ei.Primul contact a fost cu Swaruu. O fată ... foarte inteligentă, tânără, tânără fizic vorbind, dar în interior este o femeie mai în vârstă. Apoi am contactat cu Aneeka. Apoi am contactat cu ..., aceasta pe care o voi numi acum este foarte faimoasă, am contactat cu Asket.
Aici vom vorbi cu Asket. Apoi am contactat cu Edidiana, nu ... Edi... are un nume foarte frumos, dar niciodată îmi amintesc o rog să mă ierte. Edian... nu contează, nu contează.
Apoi am contactat cu Lila... , Laila, Dilaila... Și apoi, în cele din urmă am contactat cu un bărbat, până la urmă am contactat cu un bărbat,
   Ghosia: apropape că nu există bărbați...
   Robert: Tiat... , un nume puțin ciudat. Ea de asemenea l-a cunoscut, un bărbat de 2,11 m, un autentic viking ... cum zice ea. Mai târziu vom vorbi despre diferențele care există. 
   Acesta este un video foarte general, introductiv în care doream doar să apărem și să vă povestim ceea ce se întâmplă, continuă să se întâmple și apoi fiecare pe ... partea lui, nu ?
Vom continua diferite tipuri de informații recunoștere ce ne oferă ... Știu că poate fi dificil ... să credeți ... pentru că avem canalele noastre, și deodată ieșim vorbind cu aceste contacte, dar de asemenea căutăm material, nu? Este ... nu este așa ... nu este așa.
   Cei ce urmăresc canalul meu știu că eu am destulă integritate și sunt onestă și transparentă și nu voi inventa chestii a inventa nu știu pentru ce motiv și de fapt eu doream contactul de mult timp, poate că cineva acolo în univers nu m-a ascultat ... și vroiam să ajut, vroiam să dau informația, împărtășii făcând chestii interesante aici pe Pământ și poate fi că cineva acolo a urmărit cererile mele, și acum ... vedem ... cum continuă ... Acum mi-ar place să explici cum este contactul, nu este fizic, nu ne vedem fizic, dar nu este nici telepatic. Robert, explică !
    Există niște legi, și una dintre primele legi ce există, cosmice sau cum vrei să le zici ... Contactul trebuie să se facă cu mediile ce în actualitate deține civilizația. Acesta este contactul. Înainte, ele foloseau telepatia ... explică tu că explici mai bine ... 
    Nu ... mai bine nu, da Swaruu mi-a explicat că înainte, pentru că eu am făcut această întrebare poate voi face video despre asta, dar mi-a povestit că înainte folosea mult telepatia ... și avea multe canale foarte, foarte bune ce canalizau de asemenea pe Asket și altele, dar multă informație, de asemenea, se deformează pentru că metoda prin telepatie poate fi interferată de către propria ta imaginație sau chiar unele ființe negative ce se pot băga în acest proces, atunci ... exista multă distorsiune și acum avem tehnologia, am ajuns să avem tehnologia ce poate utiliza alte sisteme de comunicare prin computer, nu ?   Da.
Atunci utilizează această metodă, cred că de vreo 10 ani se folosește ...
S-au conectat cu mii de persoane, contactul este masiv ... cu mii de persoane prin acest sistem ... și este mai fiabil, pentru că sunt cuvinte prin scriere, avem o convorbire în scris,  da, da, ... chat ...
    Trebuie să fie pe aici ... atunci poți zice: Poate fi oricine ... vom vedea ... Ceea ce nu v-am explicat este că doamna în vârstă ce ne-a făcut legătura nu este o persoană oricare ... Este o persoană care are 2-3-4 cariere universitare, licențiată în ..., doamna în vârstă, deci, nu este ceva care să apară ca ciupercile, nu. Așa cum am zis înainte, când vorbești cu acestă lume te învăluie într-un fel de bulă/sferă, și tot ceea ce-ți zice, ți se pare cunoscut.
    Eu dacă văd/aud ceva ce ... este imposibil haide să vedem ... dacă nu ți-e cunoscut, nu ți-e cunoscut. Dar se crează ceva ... un echibru de frecvențe, o chestiune foarte ciudată ...
   Da ... acum ... de ce credem că sunt ET reali ... Pentru că, așa cum ai zis tu, ar putea fi orice persoană ce se află în fața unui computer vorbind, discutând, pierzând timpul ... Noi deja analizăm, am analizat asta din diferite unghiuri chiar ne-am gândit că poate fi o operațiune guvernamentală vreo operațiune secretă ... ce comunică ... informație falsă ... ce manipulează lume ce are canale ... ce face vre-un lucru ...
   Dar asta ar fi o prostie pentru că ... dacă ai știi numărul de ore ce ne petrecem cantitatea de informații, și informația este diversă despre toate temele și ce/la care într-un moment îți răspunde. 
   Există una ... există conversații ... desigur, un moment, pentru ea în engleză și mie în spaniolă, asta este, fără nici o greșeală de ortografie. Este foarte straniu, și apropo ... femeii în vârstă, cred că îi vorbeau în franceză și engleză.
   Nu sunt sigură, dar da ... sunt ore ... cine ... o persoană s-o analizăm, dacă este o persoană ... acolo, singură, plictisisă în casă sunt ore, petrecând ore, și ore, și ore, și ore și cu doamna în vârstă ... ani, cred, nu ?
    Apropo, și mi-au povestit că există multă lume ce este contactată de către ei ceea ce se întâmplă ... îmi imaginez că toată aceasta nu iese la lumină, de ce ? Pentru că nu au canale pe internet ... Da.
    Într-una din conexiunile mele a apărut o persoană din Mexic. Și eu l-am întrebat: Tu cine ești ? Mi-a răspuns: Eu sunt o sămânță stelară deschisă.
    Atunci ... petrec ore și ore cu noi și cu lumea, ore și ani ... câteodată. Acea persoană nu poate avea nici un fel de viață pentru a pierde atât timp în internet. În plus, o persoană cu atâta informație spirituală, înțeleaptă și tehnologică, știind atâtea detalii despre cum funcționează realitatea, universul, despre ceea ce se află în spatele la toate acestea, știind de toate, poți întreba despre orice subiect aproape, cred ... nu, nu, despre toate atunci... aceasta elimină pentru mine posibilitatea de a fi un copil, vreo persoană plictisită, făcând glume.
Cum poate fi un copil ? Nu poate fi o glumă. Dacă ar fi o glumă, atunci este o glumă super, super bună ... foarte, foarte bine făcută și felicitări celui care stă în spatele ei, pentru că este ... vre-un geniu. Dar ... o altă posibilitate ... manipularea guvernamentală este de asemenea ... cum o vezi ... eu ... nu, nu, nu. Știți eu am încredere ...
     Aici, de ce trebuie să țineți cont este o altă chestiune că ... eu am probleme cu doamna în vârstă, pentru că ea nu vorbește spaniolă. Ea zice că toată această informație ce vă vom divulga în curând, pe canalele noastre în spaniolă sau castellană, ceea ce este același lucru, va veni prin întâmplare și cazualitate, pentru că de fapt ... ne vor întrerupe comunicarea, și mulțumită la asta, lumea vorbitoare de spaniolă, va avea multă cunoaștere.
    Păi acum, care este planul ? Planul este că ... tu ai difuzat ceva informații
  Deja difuzez totul eu ...
    Nu numai numindu-le colaboratoare, dar acum știți că ...
   Bun ... sunt colaboratoare ... da.
    Eu încă nu am vorbit despre ele, nu am făcut niciun video dar acum mi-ar place, dacă continuă să-mi permită să difuzez informația lor ... voi avea onoarea de a putea împărtășii cu voi tot ceea ce ne oferă. Și am diferite idei, în ce mod s-o fac ... și există câteva idei, idei ale ei pentru voi..
     Atunci ... voi spune numai că sunt aici, că sunt aprope, că sunt aici de mult timp, se află aici ajutând ... din spatele cortinei. Există multe evenimente de care omenirea nu-și dă seama, și uneori mai bine să nu-și dea seama ... pentru că sunt chestii destul de intense ... puternice, care nu sunt chestii pentru toți ... nu, nu, că ne închid canalele.
     Dar sunt în realitate, ele sunt aici, nu numai ele, sunt multe rase ce ... ajută, ce ajută, din diferite motive. Și ... iată, aceasta este știrea noastră ! Cum vi se pare? Vă rog să ne credeți că nu inventăm nimic, de fapt eu păstrez informația ...
    Cine ne crede ... bine, cel ce nu crede asta e ! Continuă viața Ta ...
   Eu am zis asta prietenului meu, ce desigur nu mă crede. Crede că este vreo persoană perversă ce se află aici ... ce mă manipulează, nu ? Dar își dă seama că este, pentru că mă vede timp de ore ... în fiecare zi, comunicând.Eu i-am zis asta: Iată, dacă nu crezi că este un ET, despre care i-am spus doar acum o săptămână pentru că aveam păstrată comunicarea de 5 luni, pentru că nu știam cum să i-o zic încă nu știam despre ce este vorba ... încă, apoi contactul s-a întrerupt atunci ... îl aveam păstrat (să i-l arăt lui - nt). acum o săptămâna i-am zis, el nu mă credea, îmi zicea că era cineva acolo făcând o glumă, nu ... Nu, nu ... așteaptă, dar eu i-am zis așa: Uite, dacă tu crezi că este extraterestru sau nu, chiar nu contează, pur și simplu este o persoană înțeleaptă, privește-o așa: Este o persoană înțeleaptă, cu multă cunoaștere spirituală ce-mi arată multe chestii despre realitate.
      Deci, dacă este extraterestru sau nu, asta o poți crede sau nu, dar informația este reală, informația are un nivel foarte înalt și vă poate servi de ceva ... și vă poate deschide conștiința. Asta era ... Și asta era că ...
     Noi nu cerem nimănui să ne credă. Eu nu cer nimănui să mă creadă ... Pur și simplu voi împărtăși niște informații, și dacă-ți rezonează ... bine. Orice persoană care mă cunoaște, știe că informația  pe care o dezvălui nu vine de la mine. Altfel spus, nu vreau să-mi asum niciun merit pentru informația care mi să dă. Pentru că aș fi putut spune că toată această informație este a mea, din înțelegerea mea. Toate aceste explicații, pe care le dau, după fiecare video, aș putea spune că sunt ale mele, dar acum nu, nu, le citesc literă cu literă.
     Exact. Eu, la fel.
   Cui îi place bine, cui nu ... nu.
     Nici o distorsiune va fi, eu vreau să citesc ceea ce se spune cuvânt cu cuvânt traducând din engleză în spaniolă, pentru că de fapt eu ... (Ea în engleză, eu în spaniolă) ... comunic în engleză, și va fi așa ... cuvânt cu cuvânt, pe diferite teme. Diferite teme, pentru că sunt deschise să vorbească despre tot felul de subiecte, de toate.
    De fapt, de asemenea mi-a spus Swaruu că nu este de fapt, voi vorbi și despre asta, că nu este necesar să fie crezută de toată umanitatea. Și că nu-i nevoie ca toată umanitatea să se Trezească. Că vor numai să activeze conștiința unui anumit procentaj din Umanitate, și cu asta ... restul va continua. Și aici mi-a spus o frază foarte profundă: Pentru că restul persoanelor, pe deasupra nu sunt persoane reale, doar reflexia din conștiința persoanelor reale. Ce vreau să spun cu asta ? Voi comenta cu detalii în următoarele video.
    Exact, exact. Ceea ce vi se va părea o chestie foarte curioasă ... Asta este deja informație ce mi se transmite și chestiuni ce eu deduc și chestiuni ... precum ai menționat acum. Populația Terrei este de, cum îmi amintesc, de 7,4 miliarde locuitori. Mai multe de jumătate domnilor, mai mult de jumătate sunt ceea ce tu, doar ai terminat de spus, că sunt cei ce se află, într-un fel, susținând Matrix-ul.
    Da, și vom intra în detalii despre asta în video-urile noastre.
    Să spunem că noi, ce vom vedea aceste video suntem minoritatea, cei ce cu adevărat existăm.
    Da. Cei ce trebuie să simtă rezonanța cu această informație o vor simți și sunt acestea persoanele care contează.   Exact.
    Tu contezi ! Tu cel ce vizionezi în acest moment acest video !
    Exact ! Nu ne interesează 100.000, 200.000 vizite la aceste video de fapt în canalul meu video-urile mele au 5.000, 6.000 vizite. Când vorbești de absurdități, precum caracatița mk ... nu știu ce, are cam un milion de vizite. Dar când vorbești de ... glanda pineală, conștiința, atunci doar 5-6.000 vizite. Aceștia sunt cei care ne interesează (cei 5-6.000 vizitatori=n.t.)
    Acest procentaj ... și tu poate că ești în acest grup. Continuă să fii alături de noi, te rog, mai multă informație va urma ... Acum deja știți, cum vi se pare ? Vă rog comentați mai jos la comentarii și ... Incredibil, incredibil ... și mulțumiri vouă acolo ... Ascultă ... apropo, ne vizionează video-urile. Atunci, mulțumiri echipei spațiale ! Multe mulțumiri pentru tot ceea ce faceți.
     Mai ales că mie îmi comentează ... mai bine zis le vizionează, dacă mă vizionați ...
Salutări Swaruu, Aneka, Asket, la toți, la toți. La toți ... multe mulțumiri ! Mulțumiri.
    Mulțumim că ați contactat cu noi. Fiecare moment cu voi, sunt momente ce apreciem și valorăm cu toată inima. Fiecare minut.
    Deja vedeți că asta este de asemenea un pic inconștiență, pentru că nu știm consecințele, pe care le va avea. Mi-e indiferent, mi-e indiferent, mi-e indiferent. Să fie ce-o fi. Există lume ce va apăra Matrix până la final ... Sunt așa ... Sunt o lume ce se află în sistem, și sunt lume ce se află ... asta e. Haide s-o lăsăm. Să se-ntâmple ce-o vrea Dumnezeu!
    Să se-ntâmple ce-o fi, așa este. Dar să sperăm, că doar dintre cele mai bune. La revedere. Multe mulțimiri pentru că ne-ați suportat atâta timp și ... pe curând. La revedere !
     La revedere și pe curând.
     Aventura ne așteaptă !

 Vizionare Plăcută!

Link 1


Link 2


  Linkuri alternative: AICI 1 și AICI 2

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Un comentariu:

  1. E fantastic !!!!!!!!!! Anche io spero per avere un contatto con esseri di luce ,di un altro mondo ma non arriva mai. Voi sieti statti fortunati. Un simcero abbraccio a voi due!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.