Preventiv/Anticipativ sau/și ca copie de Securitate, ținând cont și de o eventuală închidere a FB, YT și tot de Google, pun la îndemâna celor interesați un canal cu video din seria CoTa, un grup pentru același subiect sau temă și alte mijloace de distribuție alternative :

Clasicul YT (cât mai funcționează): https://www.youtube.com/c/PaulMarian/videos

CoTa GRUP: https://t.me/joinchat/SndJYD5CydkFWKOD

MeWe grup: https://mewe.com/group/5f86fe829e23cf59878b7535

Sau https://reteaua-romaneasca.live/PaulMarian

https://ok.ru/profile/577213801127 și https://vk.com/videos183567958

Dacă ești Preventiv, posibilele belele se reduc.

Dacă ești Reactiv înseamnă că te-au prins în Ofsaid.


vineri, 10 iulie 2020

CoTa(28): Ei au Umor



   Acceptați-vă rolul și fiți liberi. Da, da, da, fără zei, fără zeițe, ea ne explică mereu asta. Dacă voi credeți că noi suntem zei, atunci și voi sunteți. Noi suntem la fel. Voi sunteți manifestatorii realității, căci asta este definiția adevărată a creatorilor.
   Apoi ... noi am vorbit de asemenea despre evenimentul economic, ... resetarea economică,  despre care s-a vorbit, pentru următoarele 3 luni, poate, iar Reinier a pus această întrebare:  iar ea a răspuns: „da, încă se planifică, dar noi încă nu știm dacă se va întâmpla sau nu.”

   AGENȚIA COSMICĂ  . . .  Actualizare

   Bună tuturor, eu sunt Gosia de la Agenția Cosmică și vreau să vă actualizez cu câteva noi evoluții. Ei bine, cea mai mare nouă evoluție, este că am reluat legătura cu Swaruu, (Swaruu a fost plecată câteva luni din zona Terestră, din motive personale), da, și ieri am petrecut aproape 4 ore, vorbind cu ea și 3-4 alți oameni, care sunt în contact cu ea.
   Noi am vorbit într-un grup pe chat și suntem foarte fericiți să anunțăm că s-a întors, este pe orbită și va continua să lucreze cu noi, și cu ceilalți oameni cu care este în contact. Aceștia sunt Robert de la „Despejando Enigmas”, colegul meu, și apoi Brian, de la „Brian's World (Lumea lui Brian)”, este de asemenea Rainier, de la „Codificando el Futuro” și Karina, și ... noi acum ne vom coordona ca să lucrăm cu ea. Ea nu va mai avea la fel de mult timp ca înainte, deoarece ... ei bine, deoarece ea se dedică chiar acum și către o altă muncă, pe care ea o face în paralel cu munca noastră și aceste sarcini pentru care ea se dedică, sunt foarte importante, sunt la un alt nivel ...
   Noi nu știm care sunt acestea cu exactitate, dar ea este o parte importantă în tot acest proces al înălțării, o parte foarte importantă, iar munca ei este ... foarte relevantă, foarte crucială.

   Deci, în primul rând, mulțumesc foarte mult Swaruu că ai reluat legătura cu noi, și voi fi foarte fericită să continui să împărtășesc informația ta cu lumea. Noi am vorbit ore în șir despre diverse lucruri, nu a existat un subiect anume. Ci au fost doar lucruri amestecate și conversații personale.
   Ea a subliniat în mod constant ideea că ... și toate astea sunt prezentate în detaliu în video-ul meu „Chat-uri cu Swaruu" sau în articolele ei, dar în aceste actualizări vă voi da mici bucăți de informație ...

   Ea a subliniat mereu ideea că oamenii nu sunt mai inferiori ca ei, că ei nu sunt zei, aceasta este perioada în care perceperea lor ca și zei s-a sfârșit. Ei sunt oameni, sunt la fel ca noi, iar noi nu suntem inferiori lor. Dacă ei sunt zei, atunci și noi suntem. Așa de puternici suntem, noi suntem zei, suntem creatori. Ea vrea doar să ne dea puterea înapoi. Iar ea vrea să ne spună că ... oamenii simpli ... noi nu suntem absolut deloc simpli, noi nu suntem deloc simpli, noi suntem creatorii, creatorii la tot ce este.
   De aceea ei ne-ai exploatat, deoarece asta este ceea ce suntem noi, pentru puterea noastră creativă, iar eu am vorbit despre asta în video-urile mele ... și în video-urile ce vor veni.

   Ea spune aici: „ceea ce spun eu, uneori nu are sens pentru unii oameni, eu știu, dar asta deoarece în mijlocul la așa de multe minciuni, adevărul nu este auzit. Este la fel cu tăblițele sumeriene. Ele sunt luate ca fiind un mare adevăr, când de fapt aceasta este mai mult dezinformare, dezinformare reptiliană, pentru a vi se lua puterea, pentru a se lua puterea oamenilor, și a-i vedea pe ei și a ne face pe noi, oamenii, să percepem pe ei, pe ET, ca fiind zeii noștri sau creatorii noștri, când de fapt, ei nu au creat nimic, noi am creat totul, nu ei.
   Iar ea spune: „voi sunteți zei, îndepărtând de aici înțelesul teologic, voi sunteți creatorii ...  asta este tot ceea ce sunteți.” Și asta este tot ceea ce am vrut să vă spun, voi sunteți creatorii.

   Acceptați-vă rolul și fiți liberi. Da, da, da, fără zei, fără zeițe, ea ne explică mereu asta. Dacă voi credeți că noi suntem zei, atunci și voi sunteți. Noi suntem la fel. Voi sunteți manifestatorii realității, căci asta este definiția adevărată a creatorilor.
   Apoi ... noi am vorbit de asemenea despre evenimentul economic, ... resetarea economică,  despre care s-a vorbit, pentru următoarele 3 luni, poate, iar Reinier a pus această întrebare:  iar ea a răspuns: „da, încă se planifică, dar noi încă nu știm dacă se va întâmpla sau nu.”

   Elitele folosesc tehnica de supra-folosire, de a exploata această informație împotriva oamenilor, deoarece este despre a le spune lor că resetarea vine, și vine, și vine, astfel încât noi să nu o credem, deoarece se vorbește despre aceasta de mulți ani.
   „Aici (continuă ea să spună) problema este cu termenele limită”. Asta este ceea ce am încercat să vă spun. Nu poate fi prezisă, viitorul nu poate fi prezis în general, în acest fel.
   Indiferent cine face predicții, nu contează cât de grozavi sunt parapsihic sau mediumici, ei văd doar viitorul lor personal și acesta nu se aplică tuturor.

   Și mă întorc la resetare ... la resetarea economică. Chiar dacă ei v-au spus că vine resetarea  și v-au spus asta în ultimii 20 de ani, chiar vine și va veni într-un final ... când ? Noi nu știm exact, dar vine, va veni, va veni.

   Eu vreau să ... eu nu am nimic mai mult de spus cu adevărat în această actualizare în afară de faptul că Swaruu s-a întors și vom continua să lucrăm cu ea, este doar o chestiune de organizare a timpului ...
   Într-o zi o să-l invit de asemenea pe Brian, de la „Brian's World", poate să fac un video scurt cu el, ca el să-și poată împărtăși propria lui mărturie cu voi. El vorbește și engleză și spaniolă, dar eu vreau să închei această actualizare cu o mică anecdotă.

   În conversația noastră recentă cu Rachelle, ea chiar a glumit cu noi. Da, deoarece ei chiar au simțul umorului, chiar au și fac glume. Deci gluma a fost despre ...
   Ok, aici trebuie să vă spun ce s-a întâmplat în lumea spaniolă, deoarece are legătură cu asta. În lumea spaniolă, această informație este deja foarte cunoscută, așa că în lumea spaniolă există oameni care discreditează această informație din cauza sursei informației,  care este internetul.
   După cum am explicat deja, înainte ei au canalizat, alte rase au contactat prin poștă (scrisori), prin scrisori, scrisori fizice, acesta fiind cazul Umita, nu știu în engleză ... umiți ... UMMO.

   Așa că unii oameni au criticat contactul nostru, din cauza internetului. Acești oameni sunt deținători Youtube, iar ei spun că nu, este imposibil ca ET să ne contacteze prin internet. Așa că Rachelle a făcut această glumă.
   Ea a venit să vorbească cu noi ieri, și a început cu un anunț. Și a spus: „Gosia și Robert, am un nou anunț pentru voi: de acum încolo noi vom implementa o nouă strategie de comunicare.”
   Iar eu am întrebat:  Da? Ce fel de strategie?
   „Da, noi ne-am decis să implementăm comunicarea cu voi prin email, de acum încolo ... doar așa ... și asta deoarece noi trebuie să respectăm liniile directoare ale experților contactării. Noi trebuie să respectăm liniile directoare ale „Bibliei” experților, despre cum  ET ar trebui să abordeze umanitatea. Așa că din cauza asta, am decis să renunțăm la comunicațiile pe internet deoarece acestea nu sunt în Biblia experților, așa că de acum încolo, de fiecare dată când aveți o întrebare, trimiteți-ne întrebarea, iar noi vom folosi poșta fizică și vă vom trimite o scrisoare și voi o veți primi între 3 și 6 săptămâni.
   Bineînțeles că aceasta va veni cu ceva riscuri, deoarece unul dintre membrii noștri din flota noastră, va trebuie să coboare fizic pe Pământ să trimită scrisoarea. Dar, riscul va fi asumat, doar pentru a satisface, pentru a face experții fericiți. Adică noi trebuie să aplicăm și să acționăm în cadrul limitelor experților umani în contact ET.
   Iar când ea chiar a spus asta, eu am luat-o în serios, deoarece până în acel moment ea a fost cumva serioasă. Ea nu fusese niciodată jucăușă, în felul acesta.
   Eu nu o știam așa de mult încă, așa că am luat-o în serios, iar eu am întrebat: „Chiar așa Rachelle? Ești serioasă?” Așa va funcționa de acum încolo? Va trebui să așteptăm 6 săptămâni să auzim de voi, să primim răspunsul?
   Iar ea spune: „da, aceasta este noua metodă de contact, deoarece noi trebuie să creștem  credibilitatea acestui contact."
   Iar eu am întrebat: sunteți siguri? ... deoarece eu inițial m-am revoltat împotriva acestei idei. Deoarece noi ne aflam cumva în termeni prietenești cu ei, așa că am îndrăznit să mă opun împotriva acestei idei.
   Iar eu am întrebat: Rachelle, ești sigură că asta va crește gradul de credibilitate? Eu nu cred asta ... adică noi vorbim cu voi de ceva vreme cu Swaruu, cu rasa ta, și mulți oameni au acceptat, foarte mulți oameni, această formă de comunicare. Și întorcându-ne la scrisori ar fi ca și cum ne-am întoarce înapoi în timp, în loc să mergem înainte.
   „Nu, nu, nu, noi trebuie să respectăm liniile directoare ale experților Pământul.” Și apoi ea a spus că a fost o glumă. Așa că a fost o glumă, și a fost ideea lui Swaruu, de fapt. Așa că am fost păcălită, dar a fost comic la final.

   La final a spus: „da, noi avansăm mereu, nu mergem niciodată înapoi.” Deci asta este tot.
 Comunicațiile prin internet au avansat metodele lor de comunicație și ...

   Iar informația care vine și pe care o împărtășesc cu voi, este pur și simplu frumoasă,  uimitoare și împuternicește oamenii și ... vă va plăcea, mie-mi place, sunt îndrăgostită de această informație ... așa că rămâneți în zonă, mulțumesc foarte mult, până una alta, că vă uitați la asta ... și până data viitoare.

   Și după cum vedeți, ei au simțul umorului, ei sunt oameni. Așadar ... sunteți pregătiți pentru ei?

   Mulțumesc că vă uitați și ne vedem data viitoare. Pa pa ... Pe curând !


 Vizionare Plăcută!



  Linkuri alternative:  AICI 1  și AICI 2

Video completare:


Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Un comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.