Preventiv/Anticipativ sau/și ca copie de Securitate, ținând cont și de o eventuală închidere a FB, YT și tot de Google, pun la îndemâna celor interesați un canal cu video din seria CoTa, un grup pentru același subiect sau temă și alte mijloace de distribuție alternative :

Clasicul YT (cât mai funcționează): https://www.youtube.com/c/PaulMarian/videos

CoTa GRUP: https://t.me/joinchat/SndJYD5CydkFWKOD

MeWe grup: https://mewe.com/group/5f86fe829e23cf59878b7535

Sau https://reteaua-romaneasca.live/PaulMarian

https://ok.ru/profile/577213801127 și https://vk.com/videos183567958

Dacă ești Preventiv, posibilele belele se reduc.

Dacă ești Reactiv înseamnă că te-au prins în Ofsaid.


vineri, 12 iunie 2020

CoTa(24): Swaruu și Mesajul Tigru


    În acest video de astăzi, pe care eu îl numesc „Mesajul Tigru”, Swaruu va explica un pic  necesitatea de a spune lucrurilor pe nume, chiar dacă uneori ele ar putea părea „negative”  pentru unii dintre voi, și asta este în privința acestei întregi discuții care știu că se petrece acolo, în anumite locuri, cu privire la faptul că Swaruu este la fel sau nu e la fel, ceva despre care voi vorbi un pic mai târziu, și faptul că ea pare să fie negativă și vă atrage atenția către posibilități negative.

   Swaruu și Mesajul Tigru. Contra măsuri 5G și mai multe ... Swaruu și Mesajul Tigru

    Bună tuturor. Eu sunt Gosia de la Agenția Cosmică, ce mai faceți? În acest video de astăzi, pe care eu îl numesc „Mesajul Tigru”, Swaruu va explica un pic necesitatea de a spune lucrurilor pe nume, chiar dacă uneori ele ar putea părea „negative” pentru unii dintre voi, și asta este în privința acestei întregi discuții care știu că se petrece acolo, în anumite locuri, cu privire la faptul că Swaruu este la fel sau nu e la fel, ceva despre care voi vorbi un pic mai târziu, și faptul că ea pare să fie negativă și vă atrage atenția către posibilități negative.

   Ok, vreau să vorbesc despre asta odată pentru toate și să includ acest mesaj Tigru de la Swaruu în sine, deoarece voi trebuie să înțelegeți că asta nu este New Age. Ok, noi nu suntem aici pentru a răspândii iubire și lumină, și să vă spunem că totul e ok și grozav, și va fi mereu ...

   Da, într-un fel pentru asta suntem aici, pentru a vă împuternici și să vă facem să înțelegeți că voi sunteți cei care vă alegeți realitatea. Totuși, iar aici voi trebuie să fiți foarte recunoscători pentru asta, deoarece Swaruu este cineva care cu viziunea ei extinsă, este capabilă să vadă mereu diverse linii temporale, diverse linii temporale sau diverse realități colective, pe care noi le creăm. Da, noi le creăm și suntem în spate acestora, împingându-le în față și manifestându-le. Dar în același timp există ceva numit „linie temporală colectivă”.  Ok? Iar ea poate vedea dacă noi mergem într-o anumită direcție, asta se va întâmpla, iar noi nu putem să vedem asta, din perspectiva noastră, deoarece nu am atins acel punct încă.
   Iar eu vreau ca aici să vă arăt ... să includ exemplul pe care Robert l-a folosit în video-ul său,  iar el vorbea despre cum mergem prin pădure, iar în acea pădure sunt 30 de căi diferite. Iar noi nu suntem siguri pe care mergem așa că o alegem pe asta, deoarece noi nu știm ce este pe acel drum.

   Așa că acum Swaruu, cu ... viziunea ei și cu abilitățile ei de a vedea în față, ea chiar poate vedea ce este mai jos pe drum ... în fiecare linie temporală diferită. Deci, de exemplu, cea pe care noi o alegem, o alegem să se manifeste, are un urs în față.
   Așadar, dacă ea îl vede, responsabilitatea ei este să ne avertizeze și să ne spună : „Hei, există un urs pe acel drum, dacă voi continuați să-l urmați. Deci hei, făceți ceva în direcția asta.” Pregătiți-vă, fiți gata, acolo ne îndreptăm. Voi îl veți confrunta și acum este momentul  să vă pregătiți. Fiți în alertă!

   Și veți înțelege mai multe în acest Mesaj Tigru. Deci noi trebuie să fim recunoscători, nu supărați că ea ne atrage atenția la ceea ce se întâmplă în jurul nostru, și în fața noastră și înaintea noastră. Deci ca noi să avem timp să ne mișcăm fundurile și să facem ceva în privința asta, și să punem ceva măsuri de contracarare, dacă putem, și mai multe despre aceste măsuri de contracarare, la sfârșitul acestui video. Va exista o mică tehnică, pe care o puteți folosi. Deci, aceasta este responsabilitatea ei și slujba ei.

   Acestea sunt vremuri de război. Aceasta este o panoramă a războiului. Asta nu mai este ca acum 2 ani, când vorbeam despre societatea tayghetană și de animalele din societatea tayghetană. Bineînțeles, aceasta a fost o perspectivă diferită, a fost o perioadă diferită, noi eram mai înmuiați cu toții, eram diferiți.
   Acum, despre ea care ar fi diferită. Acum ea este mai puternică și mai dură, și vă spune lucruri pe care unii dintre voi nu doriți să le auziți, dar ea face asta din iubire, asta este ceea ce voi nu vedeți. Ea face asta deoarece vrea să vă avertizeze, astfel încât voi vă puteți pregăti și schimba asta înainte să se întâmple.
   Acum despre acestă idee, că ea este diferită. Bineînțeles că este diferită. Eu sunt diferită.  Ea nu este aceiași care a fost, când am început asta. Eu nu sunt la fel, ca atunci când am început asta. Robert nu este la fel. Voi, dacă ne-ați urmărit de la început, nu sunteți la fel ca atunci când ați început asta.
   Noi am evoluat cu toții, am crescut, am crescut în afara anumitor perspective, și a modalităților de a face față acestei întregi dezvăluiri, pe care noi o facem, iar noi suntem diferiți ...noi suntem oameni diferiți, avem emoții diferite. În fiecare zi noi suntem cineva diferit și cineva nou. Iar noi acționăm conform acelei situații specifice.

   Când ea ajuns aici la început, ei i-a păsat mai mult de exemplu, ca oamenii s-o accepte. Ea nu a fost sigură cum să gestioneze oferirea de informații. Ea a dorit să fie plăcută, acceptată,  a vrut să fie iubită.
   Iar ea acum, să fiu sinceră, este mai puternică, mai dură, și nu-i mai pasă de asta așa de mult. Ei îi pasă de colectiv și să vă ajute în mod colectiv. Ea nu este aici pentru a fi plăcută.  Ea este aici petru a împinge umanitatea către o linie temporală mai pozitivă. Și de asemenea, când ea a venit prima dată aici, panorama era diferită. Acestea nu erau timpuri războinice,  așa cum am spus.
   Acum ne aflăm într-un context diferit, așa că bineînțeles, tu vei merge să-ți pui pălăria de război și te vei adresa umanității într-un mod complet diferit, nu ca o fată iubitoare de pisici, dulce și grațioasă. Ceea ce ea este bineînțeles, dar acum ea este de asemenea și altceva, după cum va explica în acest video. Ea este un pilot de luptă, ea are antrenament militar. Deci ea are diverse personalități în ea, și diverse aspecte și unghiuri. Așa cum am și eu. La fel și cu mine ...
   Dacă într-o zi sunt mai dură, dacă par a fi mai frustrată, mai melancolică ca în ultimul video, asta nu înseamnă că eu sunt un substitut al Gosiei de acum 2 ani. Nu înseamnă asta.  Bineînțeles că eu am perspective diferite, am stări diferite, emoții diferite, și modalități diferite de a aborda lucrurile, depinzând de ceea ce se întâmplă în lume, depinzând de ceea ce se întâmplă cu mine personal, în mediul înconjurător apropiat. Deci asta este la fel și cu ea.

   Deci vă rog, încetați toate aceste absurdități că am fi fost hackeriți, că ea ar fi diferită (normal că e diferită, cum și eu sunt diferită și voi sunteți diferiți). Noi evoluăm, ne schimbăm și achiziționăm perspective diferite, în fiecare zi. Deci, pe bune, încetați toate aceste absurdități că noi am fi fost hackeriți că ea ar fi diferită (bineînțeles că e diferită, eu sunt diferită, toți suntem diferiți). Acestea sunt vremuri diferite și asta este ceea ce este.
   Eu nu sunt o clonă a mea însămi, nu am fost substituită și mă simt mult mai diferită decât am fost acum 3 ani și cred că video-urile mele reflectă asta, de asemenea. Este ceva ce de fapt nu vezi întotdeauna în canalul pe engleză, deoarece l-am început mai târziu, deci este mult mai compact. Dar asta a început de fapt acum 3 ani, și se poate vedea mai mult pe canalul în spaniolă întreaga evoluție a ... propria noastră evoluție și schimbare de perspective, modul cum simțim lucrurile.
   Deci, din nou, ea este aceiași Swaruu ca întotdeauna, și se află aici ca să vă avertizeze  despre ursul pe care-l vede în față, ceva ce noi nu suntem capabili să vedem întotdeauna, la timp ...

   Știți, dacă noi nu vă vom spune că vi-a luat casa foc, nu veți merge să vă salvați familia care se află în aceasta, arzând. Casa voastră a luat foc, mergeți și faceți ceva în privința asta.  Mergeți și salvați-vă familia. Deci asta este ceea ce se întâmplă aici. Noi nu suntem New Age.
   Amintiți-vă că ideile New Age au fost implantate în mod specific, „doar iubire, lumină, frumos și nimic, nimic altceva, doar stai acolo și meditezi și ești fericit”. Nu așa este schimbată lumea.
   Dar gândurile și focalizarea voastră sunt foarte importante, noi am vorbit despre asta, dar în același timp este despre a fi conștienți și să alegem în mod conștient linia temporală, iar voi nu veți putea fi capabili să alegeți în mod conștient linia temporală dacă nu veți fi conștienți de ceea ce se petrece în jurul vostru, în linia temporală în care vă aflați chiar acum.
    Amintiți-vă că sunt mai multe în joc în acest moment, acestea nu sunt vremurile de acum 2 ani când vorbeam de societatea din Taygheta și de animalele pe care le aveau, există un război care se desfășoară pe la spatele nostru și nu este vremea să nu spunem lucrurilor pe nume.
   Noi suntem jucați pe degete ca marionetele, ca păpușile, iar noi nici măcar nu suntem  conștienți de asta. Deci ea vă oferă acea înțelegere aici. Ok, vă voi lăsa cu video-ul. Vedeți-l și veți înțelege și mai multe și de asemenea rămâneți pentru partea următoare. Deoarece vor mai fi mai multe după acest „mesaj Tigru”.

    Liniile temporale sunt rupte. Nimeni nu mă ia în serios în privința asta, deoarece este în afara percepției lor. Dar eu chiar asta vreau să spun, că asta este ceea ce se întâmplă aici.  Însemnând că totul este real și totul nu este real. Este indiferent ce vor ei să creadă.
   Noi nu putem nega frica și dovezile concrete convingătoare ale multor oameni, chiar și politicieni și doctori despre virusul care ar fi acolo. Aceea este lumea lor.
   Dar există o altă lume și trebuie să rămânem fixați pe ceea ce vedem cu sinceritate. Iar eu nu voi fi tăcută, deoarece mesajele mele nu sunt de iubire și lumină. Eu împărtășesc adevărul dificil, cel mai bun pe care-l am. Dar oamenii ratează o altă idee: că eu nu văd doar un singur lucru. Există un virus pentru mulți, dar nu și pentru noi. Acesta este de asemenea un lucru bun, deoarece viitorul nu este scris în piatră. Deci ridicați-vă fundurile și făceți ceva în privința asta. Suflecați-vă mânecile și nu vă văicăriți sub scări.

   Eu sunt un pilot de luptă. Eu nu sunt o fetiță îmbujorată și alintată, care oferă speranțe false oamenilor ca să se simtă bine, în timp ce ei îi duc în lagărele FEMA. Luptați pentru numele lui Dumnezeu, luptați. Da, eu chiar văd Noua Ordine Mondială. Dar eu văd de asemenea și arestări pozitive care se petrec, deoarece nu există niciun virus. Și văd de asemenea acolo, în sfârșit, energie liberă. Și văd oamenii înflorind, dar nu pentru că  Federația a făcut pasul să ajute. Deoarece ei au făcut-o, omuleții cei firavi, în care nu crede nimeni. Ei sunt puternici și pot să răzbată.
   Fiecare linie temporală este în aer acum. Dar eu nu voi ajuta Noua Ordine Mondială,  distrăgând oamenii cu speranțe false. Există un tigru în cameră. Nu voi spune că este o pisicuță. Iar acel tigru, este virusul. Toată atenția oamenilor este pe virus, pe acel tigru.  Acela, în termeni de luptă, este numit „Agro”. Însemnând în termeni militari, „Manevre de Luptă Aeriene” (ACM). Ei vă flanchează.
   Toată atenția de pe virus, în timp ce vă lovesc din lateral, folosind manevrele de învăluire.  ACM de bază. Eu văd asta deoarece sunt antrenată militar. Tigrii folosesc tactica asta în sălbăticie. Ei vor apărea în fața prăzii lor și vor sta acolo fără să facă nimic, în vizorul lor.  Prada va fi paralizată la vederea tigrului. Apoi sistemul limbic își face intrarea, trimițând tot sângele către extremități, pentru a declanșa „luptă sau fugi”.
   Dar atunci prada nu gândește bine, deoarece creierul nu primește suficient sânge, și este plin de adrenalină. Și în timp ce atenția lor este pe tigru, în fața lor, doar stând acolo,  îndepărtând muștele cu coada lui, ceilalți tigrii vor sări pe pradă din lateral, din tufișuri. Iar prada de multe ori nici nu ar știi ce a lovit-o, deoarece este moartă.

   Coronavirusul este un tigru care stă acolo, înspăimântând muștele cu coada lui. Eu nu împrăștii frică goală. Eu vă avertizez că există un tigru în cameră. Uitați-vă în jurul vostru.  Nu vă uitați doar la tigru. Iar eu nu văd doar rezultate negative. Eu văd și ceva arestări ce se vor petrece. Sute de mii de copii sunt salvați. Noi avem confirmări ale forțelor unite ale Pușcașilor Marinei SUA ale vânătorilor călare ai armatei și ale Forței Delta ai armatei,  lucrând împreună cu forțele speciale ale Federației. Acesta este un fapt acum.
   Eu am văzut suficient prin descoperirile serviciilor noastre de informații. Eu am văzut în interiorul navelor spital ale Marinei SUA. Personalul lucrează cu copiii acolo, fără măști.  Deoarece nu există niciun virus. Luptătorii tayghetani-pleiadieni au scanat de asemenea un S17 al Forțelor Aeriene SUA, cu câteva incubatoare ce au bebeluși în ele, cu toții în viață și bine. Din nou, fără măști.
   Noi vedem oamenii care sunt arestați sau pipăiți, folosind transmisiuni codate și folosind coduri prin îmbrăcăminte, folosind culori, pentru a comunica între părți în timpul arestărilor.

   Deci da, Trump face arestări în masă, dar asta înseamnă de asemenea că asta înseamnă că există două părți ale cabalei ce luptă pentru putere. Asta nu înseamnă neapărat că este „bine” și Trump este salvatorul lor. Acesta este un an electoral în SUA, din ce știu eu. Asta este de asemenea despre putere. Deci eu văd două facțiuni ale cabalei luptând pentru putere. Iar noi știm cu toții că există facțiuni.
   În final, oamenii Pământului sunt în controlul a ceea ce doresc pentru viitorul lor imediat.  Zarurile sunt în aer. Indiferent ce vor manifesta aceștia, asta va fi. Este creația lor și aceasta este realizată cu mintea, iar voi trebuie să știți lucruri pentru a știi ce doriți și ce nu doriți.
   Deci, nu sunt negativă, sunt realistă. Nu sunt New Age. Federația nu este cabala. Eu am extins ceea ce ni s-a oferit deja. Cabala este o creație umană. Ei trebuie să repare problema.  Dar peste Cabală, peste tot restul, Federația este în controlul Pământului. Ei sunt Conducătorii și proprietarii Pământului. Dar ei nu sunt negativi. Ei sunt pur și simplu și fac ce pot mai bine.

   Federația nu vă va rezolva problemele. Ea va veghea doar să nu vă distrugeți voi înșivă, în procesul învățării. Voi, oamenii, sunteți în control. Voi manifestați. Voi sunteți acolo să învățați să fiți zei, căci tot ce este acolo, este creația voastră. Celor care mă văd ca fiind diferită, da sunt diferită. Înțeleg mai multe acum. Sunt mai în vârstă acum, și mai tânără.
   Am învățat de asemenea foarte mult de la voi oamenilor, în general ... și cum să nu vă tratez. Și-mi pare foarte rău de cei care vor să vorbesc cu ei în privat. Dar momentan nu pot continua să fac asta, eu și oricine din echipa mea, căci suntem foarte ocupați acum, făcând ce putem mai bine pentru umanitate, pentru a nu se distruge pe sine în procesul învățării, să controleze ce manifestă. Noi vă iubim și vă mulțumim pentru tot ceea ce ne-ați învățat. După cum am spus mai devreme.

   Linia temporală a Agendei 21, este cea pe care o doresc controlorii: depopularea planetei și chiar văd genul acesta de eveniment, întâmplându-se. Dar așa cum am spus, nu este scris în piatră. Dacă se întâmplă asta totuși, eu trebuie să vă informez despre cum sunt văzute lucrurile din acest punct de vedere, dintr-o navă a Federației din spațiu.
   Moartea, din perspectiva umană, este văzută ca o tragedie oribilă și din punctul vostru de vedere, este și nu vă iau asta. Este tragic și oribil. Frica primordială ...
   Dar din 5D-ul avansat și de mai sus, speciile văd moartea ca o cale de scăpare de pe Pământ. Asta însemnând că oricine nu vrea să trăiască în circumstanțele actuale și ale viitorului apropiat de pe Pământ, ei pot păși în afara Pământului și să se întoarcă în locul de origine. Acela este punctul lor de vedere.

   Deci în cazul unui rezultat negativ evident, Noua Ordine Mondială, în care oamenii sunt forțați să se vaccineze și trăiesc pe o planetă Orwelliană excesivă, fără libertate, controlați și conectați cu totul la IA, sufletele care nu doresc să experimenteze asta vor muri, dar din perspectiva Federației, ei doar se duc acasă.
   Deci voi trebuie să înțelegeți ambele perspective aici, așa cum fac și eu. Eu nu sunt de acord cu moartea ca fiind singura cale de ieșire, deoarece este ca și cum ai uita experiențele tragice  foarte reale, dar din tărâmuri mai înalte. Aceasta este modalitatea prin care ei văd asta. Deci chiar și într-un eveniment de extincție în masă, există și o parte pozitivă. Dar asta nu trebuie să se întâmple neapărat. Voi decideți ce vreți să trăiți. Voi sunteți cei care vă controlați propriile destine, ca și oameni și ca și colectiv.
  Dacă eu spun că nu există nici un tigru în cameră, că este o pisicuță pufoasă, oamenii ar iubi mesajul nostru, dar asta ar putea aduce un efect secundar de nedorit. Ei vor fi mâncați cu toții, deoarece, fie că vă place sau nu, un tigru e un tigru.

   Tu mă întrebi: care linie temporală este mai probabil să se întâmple? Eu nu pot răspunde la asta. Eu sunt conștientă de multiple linii temporale. Asta este ceea ce încerc să-ți spun.  Nimic nu este scris în piatră. Voi sunteți maeștrii viitorului vostru. De aici, eu văd multe dintre ele. Aceasta este natura mea. Deci eu raportez ceea ce văd, deoarece ar putea fi de ajutor. Dacă văd ceva negativ într-una din ele, nu împușcați mesagerul. Este propria voastră creație, a umanității, nu a mea.
   Dar eu nu sunt diferită de nimeni altcineva. Noi suntem cu toții așa: scalari, multi-densități și multi-linii temporale. Singura diferență este că eu îmi amintesc și știu asta pentru mine însămi. N-are nicio utilitate să împărtășesc asta pentru împlinirea personală.  Este relevant aici, pentru umanitate. Ei se află într-un punct de cotitură. Ei trebuie să fie conștienți de toate acestea.

   Uniți-vă sau muriți! Asta este ceea ce a fracturat linia temporală, de la bun început:  incapacitatea lor de a se uni.

   Deci după cum vedeți aici în acest „mesaj tigru”, despre asta este vorba. Asta este ceea ce face ea, de aceea este important să vă spună ceea ce vede, și ceea ce se întâmplă și de asemenea rețineți că, așa cum ea a spus aici, nimic nu este scris în piatră.

   Viitorul nu este scris în piatră, există așa de multe linii temporale diferite, în manifestare și există așa de multe linii temporale, încă pe cale de a fi produse. Așa de multe depind de noi și de modul cum reacționăm cu ceea ce se întâmplă în această linie temporală și asta este ceea ce facem noi.

   Acum despre contra-măsuri la 5G și nano-tehnologie, care sunt de fapt parte din cel de-al doilea tigru care stă acolo și se pregătește să atace, iar acum ea vă va oferi niște descoperiri  pe care ea le-a făcut recent. Despre ... simplu, căci tu poți s-o faci pe cont propriu acasă,  contra-măsuri la acel al doilea tigru. Ei bine, eu nu spun că asta este tot despre ceea ce este cel de-al doilea tigru, dar este parte din acesta, este o mare parte din acesta, deci bucurați-vă și asta e tot de la mine acum. Eu dispar și ne vedem în următorul.

   Eu știu că toți doctorii de pe Pământ sau 99,99% dintre ei, atât cei conspiraționiști cât și cei ai Matricei, spun că există un virus, că există dovezi că a fost făcut în laborator și că are 3 inserțiuni de ADN. Eu știu că guvernele nu vor spune niciodată că a fost fals. Că o știu sau nu, ei nu o vor spune.
   Totul este bazat pe mass media, dar oamenii nu o cred. Ei nu-și pot imagina că ar putea fi posibil să fie pus cap la cap ceva așa de imens. Dar asta este ceea ce este. Așa că am început să căutăm dacă este 5G.
   Aneeka a făcut un studiu și se pare că locurile nu corespund. Numerele mari de cazuri Covid-19, cu locurile cu foarte mult 5G. Noi am înțeles de asemenea de ce nu mai spun coronavirus, ci Covid-19. Deoarece în SUA, pentru vre-un anumit motiv, a devenit ilegal să asociezi cuvântul virus cu ceea ce se întâmplă. În sine, asta nu este numai ciudat, ci destul de revelator, deoarece, conform experților, Covid-19 se referă la o operațiune militară, după cum știm deja. Deci, am început să asociem nu numai 5G-ul care, după cum explică Aneeka,  poate fi de 3 GHz, 27 GHz, 60 GHz și multe alte frecvențe.

   Deci 5G vine în forme diferite. Toate formele de 5G și 4G și 3G, WiFi, și orice alt fel de radiație EM, chiar cauzează probleme de sănătate serioase, incluzând simptome asemănătoare gripei. Deci sunt asociate cu 5G, deoarece cantitatea de radiație totală a crescut nu doar cu câteva puncte de pe planetă, ci ca și întreg, pe întreaga planetă.
  Dar ce se întâmplă cu tot ce e legat de Covid-19, nu este doar 5G ? Există un alt element de înaltă tehnologie în joc aici, despre care puțină lume știe că există. Publicul general o vede ca pe o imposibilitate SF. Iar aceasta este nano-tehnologia prezentă în vaccinuri. După cum s-a spus deja, respingeți vaccinul cu orice preț.

  Vaccinurile, cel puțin din 1997, conțin metale grele și nano-tehnologie. Umanii recunosc doar metalele grele, ca și conservanți pentru vaccinuri. Aceasta este scuza. Motivul pentru metale în vaccinuri este nu numai pentru a crește reactivitatea corpului uman cu tehnologiile de comunicație, de orice fel. Dar ele conțin nano-particule. Imediat ce sunt în interiorul corpului, nu există nicio modalitate de a înlătura metalele grele cu atât mai puțin nano-tehnologia. Ei spun că există unele remedii, dar acestea sunt paliative. Eu nu văd nicio dovadă a eficienței lor.
   Nano-tehnologia este activată de la distanță și controlată folosindu-se rețelele 5G. Orice rețea de comunicație funcționează, nu doar 5G-ul. Ceea ce-l distinge este capacitatea de transmitere a informației, pentru a împlini cerințe mari, cum ar fi controlarea unei mari populații umane deja vaccinată.
   De asemenea, cipul ce va veni cu vaccinul, fie de forma unui bob de orez, sau pur și simplu, nano-tehnologie în interiorul aceleiași substanțe, cel mai probabil. Acel cip va fi în două direcții, nu numai într-una. Cu alte cuvinte, ele pot afecta comportamentul oamenilor, să inserze comenzi și idei ca și cum ar fi ale lor, folosind această tehnologie, direct în creier.

   Într-o simulare pe care am făcut-o, cu cele mai bune informații pe care le am, am putut opri asta într-un mod simplu și să vă învăț cum să opriți asta cu un truc făcut acasă,  disponibil aproape tuturor. Iar eu nici măcar nu trebuie să detaliez cum, deoarece instrucțiunile sunt deja pe internet cu un EMP făcut acasă, Puls Electro-Magnetic. Mie mi-a adus rezultate spectaculoase, pentru a stopa și dezactiva nano-particulele. Ele sunt foarte slabe în fața EMP. Ele încetează să lucreze. De asemenea, folosirea cuștilor Faraday aduce rezultate bune, izolând oamenii din turnurile mari.
   Funcționează cu câțiva volți. Cu cât este mai înalt (pulsul), cu atât mai bine. Dar chiar și voltaje scăzute de EMP îi dezactivează, din moment ce nano-particulele sunt foarte slabe.

   Am testat asta cu frecvențe pe modele imersive, folosind computerele noastre. Metode, adică dispozitive ce produc EMP. Atâta timp cât are un voltaj sau amperaj suficient de puternic, să topească un bec făcut acasă, este suficient sau chiar mai puțin. Ideea de aici este că toate modelele mele, par să aibă același rezultat. Ele sunt dezactivate cu EMP de bază sau de voltaj scăzut.

   Dar cum este aplicat? Corpului? Trecându-l pe lângă corp sau chiar mai bine, dacă mergi în interiorul unei cuști Faraday.  Dar chiar și fără, funcționează.

Robert întreabă: Nano-particulele ar rezista la temperaturi înalte? Nano-particulele rezistă la asta și chiar mai mult, dar la un EMP simplu, nu rezistă.

   Și cum ai știi dacă le mai ai în tine sau nu? Dacă ai fost vaccinat împotriva influenza și/sau a gripei, în special după 1997. 

   Ok, și un alt lucru. Ei nu au protejat tehnologia nano-robotică împotriva acestui lucru? Se pare că nu. Ei nu au luat în considerare faptul că mii de oameni sau poate milioane, vor avea dispozitive EMP. De ce le-ar avea?

   Ok, întrebare: pentru ce sunt EMP-urile, în general? Un EMP, aflat deja sunt faimosul și a toate-folositorul principiu al frecvenței dominante atunci când este activat, oprește trecerea prin orice aparat ce funcționează cu electricitate sau magnetism, din moment ce nu poate concura cu frecvența dominantă a dispozitivului EMP.

   De aceea, de multe ori electricitatea pică când o navă pe care oamenii o numesc OZN este în apropiere.

    Deci da, spuneți-le oamenilor care încearcă asta, că această metodă, în modelele pe computer de aici, funcționează cu cele mai bune informații, pe care le avem. Eu nu pot spune exact în câmpul real de acolo de jos.

   Și ce test ai făcut prin care ai aflat că funcționează ? Doar uitându-mă la eficiența și mobilitatea nano-particulelor, înainte și după EMP. Rezultatele erau foarte clare: le dezactivează.

   Robert întreabă: Le dezactivează, dar corpul le scoate afară mai târziu? Nu, rămân in interiorul corpului doar ca metale inerte. Ele cauzează probleme cum ar fi, generarea de țesuturi fibroase și arterioscleroză, declanșând răspunsuri inflamatorii, toxicitate crescută, de asemenea în cazul metalelor cum ar fi Mercurul.

   Dar în care nano-particule ai experimentat? Sau vrei să spui că în imersiune? Imersiune.  Cu informațiile despre nano-particulele găsite în vaccinuri, pe care le aveam deja. Și din mostrele de sânge de la Wuhan, luate la începutul acestui an. Eu nu am nicio altă metodă  prin care să fac studiul. Oamenii trebuie s-o facă în felul lor.

   Înțeleg. Mulțumesc, Swaruu.

    Cu plăcere, dar în sine, asta nu este o înlocuire pentru non-vaccinare. Și în același fel ei trebuie să respingă folosirea 5G și a asociatelor.

Pe curând !
 

 Vizionare Plăcută!



  Linkuri alternative: AICI 1 și AICI 2

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.