Preventiv/Anticipativ sau/și ca copie de Securitate, ținând cont și de o eventuală închidere a FB, YT și tot de Google, pun la îndemâna celor interesați un canal cu video din seria CoTa, un grup pentru același subiect sau temă și alte mijloace de distribuție alternative :

Clasicul YT (cât mai funcționează): https://www.youtube.com/c/PaulMarian/videos

CoTa GRUP: https://t.me/joinchat/SndJYD5CydkFWKOD

MeWe grup: https://mewe.com/group/5f86fe829e23cf59878b7535

Sau https://reteaua-romaneasca.live/PaulMarian

https://ok.ru/profile/577213801127 și https://vk.com/videos183567958

Dacă ești Preventiv, posibilele belele se reduc.

Dacă ești Reactiv înseamnă că te-au prins în Ofsaid.


miercuri, 20 mai 2020

CoTa(21): NOUTĂȚI: Pleiadienii taygetani sunt oameni cu povești


    Ei nu sunt zei, nu sunt îngeri, ei au povești. Așa că noi am împărtășit aceste povești personale, despre Swaruu cu lumea, ca să-i putem aborda într-un mod un pic mai normal și uman, astfel încât să încetăm să-i mai vedem ca pe zei, ca să putem traversa linia dintre noi, ca ființe biologice cu emoții și ei, îngeri de fantezie aflați în nori. Astfel noi s-o vedem mai mult ca pe o prietenă, ea nu vrea să fie văzută ca și zeiță. Este foarte important: ea nu este zeiță, ei nu sunt zei. Acele vremuri s-au terminat.

   Bună tuturor, eu sunt Gosia de la Agenția Cosmică, iar aceasta este o nouă actualizare.
O nouă actualizare despre contactul nostru pleiadian taygetan. Am noi informații și actualizări, așa că voi trece repede prin ele și de asemenea ceva foarte important, despre care vreau să vorbesc și să vă menționez.

   În primul rând, actualizarea despre Swaruu. Swaruu chiar acum este pe parcursul ei către alte sarcini. Acest contact cu noi, nu a fost niciodată ceva ce ea ne-a promis că ar fi ceva permanent și regulat.
   Noi am avut multe luni împreună cu ea și am mult mai mult material să-l împărtășesc cu voi, dar chiar acum, în acest moment, are nevoie să participe la chestiunile ei personale, iar sănătatea ei se îmbunătățește, dar trebuie să se ocupe de problemele ei personale.
   Între timp (da, ea s-ar putea întoarce, dar nu știm când și cum mai exact), între timp, noi avem o nouă lady TAYGETANĂ care a fost în contact cu noi, a vorbit cu ea odată înainte, dar doar odată și ieri, acum două zile, am vorbit cu ea aproximativ 5 ore în total, cred, iar aceasta este Rachelle. Acum, asta este foarte important, ea este o lady foarte importantă din forțele taygetane și este una dintre primele care au venit aici în 1952, în orbita Pământului, a fost una dintre primele așa că ea a fost cu noi și cu istoria umană din acea perioadă și a participat într-o mulțime de treburi ale Pământului

Ok, atenție!

   Ea (Rachelle) a fost, ea este cea care a vorbit și negociat cu președintele Eisenhower. Ea este aceea așa că are informația directă despre acea întâlnire și mult mai multe, iar eu voi împărtăși asta cu voi. Am note din conversație, așa că vreau să le menționez. Ok, poate mai întâi voi face o scurtă introducere legată de cine este ea, dar mai multe informații, detaliate, vom începe în video următor.

   Aceasta este o scurtă introducere. Ei bine ea spune: „doar pentru a mă cunoaște un pic mai bine, contrar lui Swaruu, care nu era o parte din Federație, eu sunt parte din Federație, deoarece TAYGETA aparține de Federație. Eu sunt mai în vârstă, în ani pământeni eu am 186 de ani. Doar ca să știți, speranța de viață a lor este până la 950 de ani pământeni. Deci ea, în ani pământești, are 186 de ani, dar arată de 25".
   Poziția ei este ca fiind o reprezentantă a Înaltului Consiliu din TAYGETA ... Ok, ea este de asemenea repre... eu am aici în spaniolă deoarece am vorbit în spaniolă, așa că trebuie să traduc imediat ... „eu sunt de asemenea reprezentanta în fața Federației din partea Taygetei, sunt parte din Federație, sunt un pilot, având calificarea de Sand Watch (...), la fel cu Swaruu.”
   De fapt, ea a fost mentorul lui Swaruu, înainte. „Eu sunt căpitanul navei crucișător. Eu sunt politicianul oficial al echipajului, al flotei, susținând Asket.” Asket este liderul flotei, Asket este cel care a avut întâlnirea cu Billy Meier, în anii 70.
   Deci ea este un fel de ambasador după cum își spune ea, între Federație și TAYGETA și între TAYGETA și alte rase și între TAYGETA și Pământ, etc. Ea spune că înțelege că (legat de Eisenhower) opinia ET despre ce s-a întâmplat cu Eisenhower nu a fost oferită niciodată și va vorbi despre asta într-un video viitor.
   Deci, după cum ți-am spus în ultimul video, ei au plecat, taygetanii au plecat. Dar lucrurile se întâmplă foarte rapid în spațiu. Există  mulțime de evenimente, și unele se schimbă foarte rapid. Deci este o mulțime de adrenalină și nu știi niciodată ce se va întâmpla mai departe.
   Deci am întrebat-o : deci tu te-ai întors, se pare că tu te-ai întors? 
Iar ea a spus: „da, ne-am întors, nava mea s-a întors și vor urma și alte nave.
   Și am întrebat-o: de ce ai plecat, în primul rând ?
Răspunsul: „am plecat să ne reîncărcăm și să ne reparăm navele. Prima navă care s-a întors este a mea, nava lui Rachelle, dar se vor întoarce și altele. Noi am mers de asemenea să ne reîncărcăm puterea și să ne relaxăm. Și să reîncarce nava. Deoarece ei fac asta din când în când, se întorc și-și reaprovizionează navele.
   Eu am întrebat-o: Rachelle, cum mai merg lucrurile acolo sus? Cum se dezvoltă totul? Din punct de vedere al următoarelor 3 luni, cabala, eliberarea planetară, ce se întâmplă? Ceva noi evoluții?
   Iar ea a spus: „sunt foarte atentă, în privința prezicerii evenimentelor viitoare. Se pregătește resetarea economică, înainte de sfârșitul anului ... urmată de implementare noii monede temporare, din partea UMMO. UMMO este o rasă ET. De asemenea, arestări civile ale cabalei negative și, dacă este necesar, ar putea exista o intervenție directă, din partea Federației. Dacă este necesar. Tot ceea ce spun aici, nu este o garanție. Nu este viitorul prezis, ci doar unul dintre scenariile posibile.
   Am continuat s-o întreb: dar în această resetare economică, vrei să spui că vor dispărea banii? Și vor fi substituiți de alți bani în toată lumea, pur și simplu așa?
   Ea a spus: vor fi înlocuiți de banii virtuali, dar nu este sigur. Este unul dintre scenariile posibile. Se spune aici că dacă nu se va întâmpla înainte de următ ... înainte de sfârșitul anului, se va pierde fereastra de oportunitate. Și va fi o nouă monedă virtuală, o monedă virtuală care nu este încă pe piață.
   Dar am întrebat-o: banii pe care-i câștigăm chiar acum vor continua să-și aibă valoarea sau își vor pierde valoarea?
   Ea a spus: „societatea nu-și va pierde banii, asta este obligatoriu." Această schimbare va fi în favoarea societății sau nu se va face nimic. Deci trebuie ca oamenii să beneficieze. Dacă nu, nu va fi implementată. Asta este important.

   Ok, apoi am întrebat-o (a fost o conversație foarte generală, foarte neorganizată) și de asemenea am vorbit cu Robert, în același timp, pe grup, așa că erau întrebări peste tot.

   Am întrebat-o: cum vezi tu diferența dintre ceea ce se întâmplă acum, în această societate și cum a fost această societate înainte, deoarece ea a fost aici din 1952 ?
   Iar ea a zis: „eu văd progresul doar ... doar ... în cei care sunt semințe stelare oricum. Și adevărul este că eu nu văd prea multă diferență și mă refer la etica, spiritualitatea și empatia subiecților ... eu nu văd prea multă evoluție ...”
   Iar eu am întrebat: „nu crezi că suntem mai pregătiți, pentru contactul direct, decât înainte?”
   Ea spune: ... Ba da, dar acei oameni sunt de asemenea ET, la vedere. Oamenii ... pe aceștia îi văd la fel, urmând aceleași tipare, ca întotdeauna. Iar etica este foarte scăzută ...  etica.
   Iar ... eu spun: dar nu crezi că subiectul ET este mult mai acceptat decât acum 20 de ani, de exemplu ? Deci se pare că el chiar a evoluat ...
   Iar ea spune: „da, dar asta din cauza milioanelor de semințe stelare care trăiesc printre oameni, și nu din cauza oamenilor în sine. Semințele stelare fac să pară așa, nu oamenii. Și deși există milioane de semințe stelare care se încarnează, frecvența generală este încă foarte scăzută.

   Da, trebuie menționat că Swaruu a spus mereu că noi toți de pe Pământ, suntem semințe stelare. Noi suntem semințe stelare, totuși, ea se referă la semințele stelare recente, cele care s-au încarnat acum în acest loc, deoarece alții au fost în ciclul Pământului pentru multe, multe secole. Ea se referă la sufletele noi de ET care vin acum, unele din ele doar cu o viață pe Pământ.
   Apoi, Robert a întrebat: deci noi ne îndreptăm către o ascensiune planetară înspre cea de-a 5-a densitate, Rachelle?
   Ea spune: da, voi vă apropiați de ascensiunea planetară, dar după cum a explicat Swaruu mereu, este ceva individual și nu neapărat ceva de grup, nu prea colectiv cu adevărat, este doar în aparență colectiv, din cauza înțelegerilor indivizilor.
   Așa că eu am întrebat: ok, ei bine atunci, ce se va întâmpla între 2020 și 2030? Nu exista acolo planul ca voi să veniți la vedere, în mod deschis? Deoarece într-o conversație am întrebat-o pe Swaruu: dacă voi veți veni în masă, și vă veți revela nouă la o scară largă?
   Iar ea a spus: Se negociază și se cercetează asta, ca un scenariu posibil între 2020 și 2030. Dar nu este garantat. Asta trebuie să menționez. Asta nu este despre făcut predicții. Asta este doar pentru a vă oferi posibilități. Depinde de foarte, mulți factori.
   Așa că am întrebat ce se va întâmpla între 2020 - 2030?
 Iar ea a spus: acestea sunt predicții bazate pe anumite modele și nu pot fi 100% de încredere. Asta este ceva ce oamenii nu acceptă cu ușurință, ținând cont că ei așteptă mereu ca adevărații ET să le ofere predicții despre viitor, ca să valideze că ei sunt ET. Dar, nu funcționează așa, liniile temporale nu funcționează așa.

   Deci aceasta a fost prima noastră conversație cu Rachelle, iar ieri am mai avut una, noi o vom împărtăși cu voi și va fi mult mai plină de conținut.
   Acum aș vrea să menționez ceva ce a costat ceva controversă în lumea spaniolei ... apropo, mesajul lui Swaruu se răspândește nebunește în lumea spaniolei.
   Am fost atacați din toate părțile, dar nu ne pasă, bineînțeles, dar totuși eu îmi fac griji despre un aspect.
   Ok, când am menționat-o pe Swaruu că are problema cu ochiul sau când am menționat că Swaruu era singură pe navă și că au plecat forțele taygetane, de exemplu, noi am făcut asta deoarece am dorit să aducem persoana ei, imaginea ei, mai aproape de voi, mai aproape de oameni ca și persoană, ca și ființă umană ... ei bine, nu ca ființă umană ca ființă umanoidă TAYGETANĂ, ca ființă biologică. Iar unii oameni au interpretat asta ca fiind o creare de telenovele cosmice, spunând că ea nu ar putea fi reală deoarece ea are această problemă, și că se comportă prea omenește și are prea multe emoții și ... cum e asta posibil?
   Ea are probleme cu ochiul ... și cum e posibil să fie tristă sau frustrată? Iar eu vreau să spun două lucruri foarte importante.
   În primul rând: este vremea să ne schimbăm percepția noastră despre cum ar trebui să fie un ET sau ar trebui să arate sau cum ar trebui să arate. Ei sunt în primul rând, ființe biologice, sunt oameni și vorbesc aici despre ET taygetani, căci există alte rase care nu arată deloc asemănător cu ființele umanoide.
   Dar, primii ET care se vor dezvălui publicului, care vor avea de a face cu publicul, de multe ori infiltrându-se în societatea noastră, vorbind cu oficialii guvernamentali, de exemplu, de-a lungul secolelor, sunt cei care arată ca noi și de multe ori, de cele mai multe ori, dacă nu chiar mereu, ei trec complet neremarcați.
   De ce se întâmplă asta? Deoarece ei arată ca noi, ei acționează, vorbesc, au emoții, decid, mănâncă, și de asemenea au probleme fizice de multe ori. Deci, acesta este un lucru pe care trebuie să ni-l amintim.

   Noi nu putem continua să ne atașăm de această imagine a ET ca ființe plutitoare de lumină, care pur și simplu vor apărea într-un nor și ne vor oferi un mesaj spiritual enigmatic de iubire și speranță, deoarece asta a fost realizat, și nu e nimic rău în asta, dar acum vremurile se schimbă, noi evoluăm, sper, iar contactul este iminent. Este ceva ce noi am așteptat cu nerăbdare.
   Deci noi, ca și rasă, este timpul ca noi să ne deschidem către acele ființe ca spre frații și surorile noastre, cu imperfecțiunile lor, cu emoționalitatea lor, cu biologia lor și cu poveștile lor, deoarece poveștile sunt viața în sine.
   Ei nu sunt zei, nu sunt îngeri, ei au povești. Așa că noi am împărtășit aceste povești personale, despre Swaruu cu lumea, ca să-i putem aborda într-un mod un pic mai normal și uman, astfel încât să încetăm să-i mai vedem ca pe zei, ca să putem traversa linia dintre noi, ca ființe biologice cu emoții și ei, îngeri de fantezie aflați în nori. Astfel noi s-o vedem mai mult ca pe o prietenă, ea nu vrea să fie văzută ca și zeiță. Este foarte important: ea nu este zeiță, ei nu sunt zei. Acele vremuri s-au terminat.

   Noi ne apropiem de contactul iminent și ar fi bine să ne pregătim, să acceptăm asta ca un fapt, deoarece dacă nu, doamnelor și domnilor, ei examinează asta și nu se vor apropia de noi dacă ei văd, concluzionează că majoritatea dintre noi nu suntem gata, deoarece tot continuăm să-i punem pe un piedestal și ni-i imaginăm ca fiind creaturi misterioase care nu se îmbolnăvesc niciodată, nu se întristează niciodată, și care nu au niciun fel de poveste, care să se petreacă în viețile lor.
   Acolo sus se întâmplă mai multe lucruri decât în viețile noastre. Viețile noastre individuale sunt pline de povești, nu ?
   Eu de exemplu, în August m-am despărțit de iubitul meu, relația mea s-a terminat. Este asta telenovelă? Este un fapt, este parte din viața mea, mișcarea vieții, noi avem cu toții asta. Mătușa mea a murit, m-am mutat într-o locație nouă, am un nou coleg de apartament. Toate aceste lucruri formează o parte din viața noastră și din povestea noastră.

   Deci noi, spunându-vă poveștile despre Swaruu și despre viața ei, este să o aducem către voi ca și pe o prietenă, astfel încât să traversăm diferența dintre rasele noastre, pentru ca într-un final să devenim o parte a comunității galactice ca frați și surori, familiile noastre, nu ca și zei, iar noi aici suntem sclavi, în genunchi, ci împreună, dar pentru asta, noi trebuie să ne deschidem către poveștile lor, să acceptăm că ei chiar au poveștile lor, iar ale lor sunt de 10 ori mai intense decât ale noastre și că depășește SF-ul, ce se petrece acolo sus.
   Deci, din nou, dacă vrem să ne considerăm cu seriozitate parte din comunitatea galactică, noi trebuie să acceptăm faptul și să ne deschidem noi înșine la ideea că ei sunt oameni, că sunt oameni care vor veni cu poveștile vieților lor, așa cum și noi venim cu ale noastre și aceasta este singura cale prin care ei se pot revela, când vor vedea că suntem pregătiți pentru poveștile lor, când vor vedea că suntem gata să-i vedem ca pe familiile noastre, în toate felurile, în toate privințele.
   Ei chiar observă reacțiile oamenilor și această poveste, mesajele lui Swaruu nu sunt așa de cunoscute în lumea englezei, dar în lumea spaniolei, da, și contactul nostru, comunicarea noastră, a fost un fel de analiză, un studiu, nu numai pentru taygetani ci și pentru alte rase, să vadă dacă noi ca și rasă, suntem gata pentru un contact mai deschis.
   Ei studiază protocoalele contactelor mai directe, pe baza comunicărilor noastre și al reacției publicului la acea comunicare. Deci eu spun asta imediat lumii engleze, pentru orice eventualitate, în caz că va începe aceiași reacție. Reacții de neîncredere, bazate pe ideea că ei par prea umani sau reacția lor este prea umană sau de ce s-a îmbolnăvit? Adică ființele din 5D nu se îmbolnăvesc. Ce se întâmplă?
   Deci asta e ceva real, așa că este timpul să-i acceptăm cu toate imperfecțiunile lor, cu poveștile lor, cu problemele și conflictele lor.

   Asta este ... noi suntem gata, suntem gata pentru indiferent ce va urma, suntem gata pentru adevăr și pentru indiferent ce poveste ar putea să ne aducă.

  Deci, mulțumesc foarte mult că v-ați uitat și va urma mult mai mult material. Swaruu în acest moment nu este cu noi, dar va continua mult mai mult material cu Swaruu. Și simultan, vom împărtăși câteva dintre materialele cu Rachelle. Deci, palpitant, aceasta este parte din dezvăluire și sunt foarte entuziasmată.

   Și mulțumesc foarte mult echipei taygetane, pentru că ... mențin legătura cu noi. Noi suntem mai mult decât onorați. Acesta este un vis devenit realitate și sunt foarte fericită să împărtășesc cu voi ce aflu.

   Deci mulțumesc foarte mult din nou, până data viitoare. Pa!


Vizionare Plăcută!



  Linkuri alternative: AICI 1 și AICI 2

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.