Preventiv/Anticipativ sau/și ca copie de Securitate, ținând cont și de o eventuală închidere a FB, YT și tot de Google, pun la îndemâna celor interesați un canal cu video din seria CoTa, un grup pentru același subiect sau temă și alte mijloace de distribuție alternative :

Clasicul YT (cât mai funcționează): https://www.youtube.com/c/PaulMarian/videos

CoTa GRUP: https://t.me/joinchat/SndJYD5CydkFWKOD

MeWe grup: https://mewe.com/group/5f86fe829e23cf59878b7535

Sau https://reteaua-romaneasca.live/PaulMarian

https://ok.ru/profile/577213801127 și https://vk.com/videos183567958

Dacă ești Preventiv, posibilele belele se reduc.

Dacă ești Reactiv înseamnă că te-au prins în Ofsaid.


joi, 20 februarie 2020

CoTa (8): Știri, Noutăți și Clarificări


   Fiecare video pe care-l public în spaniolă, de asemenea va fi publicat și în engleză. Deci nu vă speriați când vedeți un video în engleză, acest video care este în engleză deja a fost publicat în spaniolă anterior. Mereu va fi în spaniolă mai întâi și apoi în engleză. În acest fel, mesajul poate ajunge la mai mulți oameni din jurul lumii.

   Salut tuturor prietenilor mei și prietenelor mele din toată lumea, și din alte lumi de asemenea ! Că acum avem prieteni și de pe alte planete ! Ei bine, salut tuturor, tuturor vouă celor de acolo!

   Astăzi voi face un video scurt, foarte rapid, cu unele știri, cu teme mai rapide.

   În primul rând vreau să ofer mulțumiri din nou, deoarece ultima dată am făcut-o la final și nu știu dacă a văzut toată lumea asta, vreau să mulțumesc mult lui Swaruu, pentru toată răbdarea și dedicarea, pe care o are cu mine în fiecare zi. Că are multă răbdare, deoarece uneori nu înțeleg unele teme și întreb de multe ori același lucru, deoarece vreau să înțeleg foarte bine, pentru ca apoi să le transmit foarte bine. Iar ea are multă răbdare, deci mulțumesc foarte mult, Swaruu. Noi te iubim mult, ok? Și faci o treabă foarte bună, mulțumim.
   Acum, vreau să comentez că ultimul video, pe care l-am făcut cu Swaruu, a fost despre Prima Directivă, dar la final, de asemenea s-a menționat ceva despre tema suferinței. Am atins acest subiect doar un pic la final, deci vă rog, aveți răbdare deoarece este un subiect mare și voi face un video separat despre toate astea. Deoarece aici există foarte multe chestii, foarte multe variante, și multe niveluri de înțelegere. Este un subiect delicat pentru umanii de pe Pământ, și vom face un video separat despre acest subiect. Bine ? 
   Apoi, cum este realizată comunicarea? pentru noii poate abonați. Comunicarea cu taygetanii nu este fizică, nu este fizică, nu este verbală, este prin scris. Este prin chat, online, folosind internetul. Dar nu este prin email, căci unele persoane spun că este prin email, este un chat direct, online, cu întrebări, răspunsuri, conversație, discuții. Deci da, așa este. Apoi, vocea ce eu o pun pentru Swaruu în video-urile mele, nu este de Swaruu. Este vocea mea, deoarece conversația este în scris, eu trebuie să citesc, deci este vocea mea. Dar apoi o distorsionez un pic cu ceva efecte, astfel încât să fie bine distinctă de partea când vorbesc eu și partea când vorbește Swaruu ... și nimic altceva.
   Ce altceva? Fiecare video pe care-l public în spaniolă, de asemenea va fi publicat și în engleză. Deci nu vă speriați când vedeți un video în engleză, acest video care este în engleză deja a fost publicat în spaniolă anterior. Mereu va fi în spaniolă mai întâi și apoi în engleză. În acest fel, mesajul poate ajunge la mai mulți oameni din jurul lumii.

   Multe persoane au întrebat despre Cavalerii Negrii, spunând că există vre-un fel de contradicție deoarece un alt canal afirmă că ei sunt negativi. Ei bine nu, am confirmat cu Swaruu și ei sunt pozitivi. Ei urmăresc și monitorizează operațiunile cabalei. Deci, aceasta este informația care vine la mine de la Swaruu. 
   În afară de asta, există o mulțime de întrebări și comentarii. Și vă rog să înțelegeți că nu pot să le citesc și să răspund la toate, în special când întrebările sunt destul de detaliate. Deci eu vreau să spun doar să citesc toate comentariile, le citesc, eu răspund când pot, atunci când este ușor de oferit un răspuns rapid în momentul citirii. La alte întrebări eu nu cunosc răspunsul, deoarece eu nu sunt Swaruu. Eu nu am răspunsurile.
   Ceea ce eu fac este să scriu câteva dintre cele mai importante întrebări, și voi face video separate pentru fiecare subiect. Dar vă rog, nu vă supărați când nu vă răspund tuturor, deoarece este imposibil să fac asta. De fiecare dată când reîmprospătez pagina comentariilor, la fiecare minut, primesc 10 comentarii noi. Și în afară de asta, eu trebuie să fac video-urile trebuie să vorbesc cu ea, am un iubit și o familie, ei bine, nu am copii, dar am 2 câini care sunt familia mea. Și recent am de asemenea jobul meu și acum voi vorbi și despre asta. Lucrez 8 ore la școală, așa că dacă mă dedic să răspund la toate întrebările și comentariile, nu voi avea timp să fac vide-urile. Poate la 3-4 video, nu știu, putem face un video cu întrebări și răspunsuri din public, și asta ar putea ajuta cumva. Și așa cum am spus, fiecare video va fi despre un subiect și dacă, de exemplu, în acest video în acest subiect apare un alt subiect, voi nu trebuie să mă întrebați în comentarii, pentru ca eu să răspund mai mult despre acel nou subiect, deoarece acel subiect va fi unul separat, într-un video separat.
   De exemplu, dacă se menționează de oamenii nereali într-un punct al conversației, nu vă faceți griji, eu voi dedica un video separat și în totalitate, despre oamenii nereali. Deoarece eu sunt ca și voi, și eu am aceste întrebări și poate și mai multe, deoarece eu sunt curioasă despre tot și disec toată informația în 10 părți.

    Deci nu vă faceți griji, toate subiectele vor fi tratate în video separate. Și în acest fel, vom înțelege tot mai mult. De asemenea vreau să vă spun ... vă rog, nu că eu aș vrea să vă filtrez cumva, voi în mod clar, vă puteți exprima opiniile, dar fiți cumva grijulii cu ceea ce spuneți, eu sper că acestea vor fi destul de pozitive, deoarece ele citesc comentariile, din ce știu eu cel puțin, poate nu toate comentariile și nu întotdeauna, dar ei observă foarte mult reacțiile populației de la suprafață, după cum spun ei, la aceste mesaje, ei doresc să știe nivelul de înțelegere al multor lucruri. Ei monitorizează reacția oamenilor. Așa că ... eu doar am vrut să spun asta. Că ei observă ... și sper că aceste comentarii vor continua să fie pozitive, căci ei chiar acum de fapt, vă mulțumesc foarte mult tuturor pentru așa comentarii pozitive. Nu mă așteptam la asta oricum, mulțumesc din nou.

   Iar acum, un subiect cumva delicat ... de fapt, nici măcar nu știam dacă să-l spun sau nu. Nu este despre ele acum, este un subiect al meu personal. Așa cum am spus, eu până acum lucram la o școală, în fiecare zi, eu trebuia să dedic 8 ore mai mult sau mai puțin, muncii, ca și profesor de engleză, în centrul Barcelonei. Ei bine ... de ceva vreme acum, 6 luni aproximativ și poate înainte de asta, da, înainte de asta, am simțit că fac ceva ce nu rezona total cu frecvența spiritului meu. Îmi place această slujbă, dar eu am simțit că spiritul meu aparținea deja de alt univers. Ca și cum m-aș atașa de un univers, care nu mai este al meu. Mă refer la munca mea de la școală. Ca și cum conștiința și spiritul meu erau în alt plan făcând deja alte lucruri, așa că am început să mă simt foarte captivă în programul slujbei, trebuind să las deoparte producerea acestor video pentru a merge la școală. Așa că am început să pun bani deoparte. Am simțit cu putere că trebuia să economisesc bani. Nu știu de ce, dar am nevoie să încep să fac economii, pentru a ieși din asta.
   Nu știam de ce încă, dar trebuie să economisesc bani. Eu doar așteptam vre-un semn, ceva care să-mi arate că eram în momentul potrivit să părăsesc școala. Dar încă nu știam când și de ce și dacă aveam suficient de mulți bani economisiți cel puțin ca să supraviețuiesc. Atunci în acel moment am început să am contact din nou, cu Pleiadienii. Așa că, la două luni mai târziu, adică acum, m-am decis să-mi părăsesc slujba, școala, și să mă dedic complet filmelor. Așa că acum, filmele vor fi mult mai frecvente, eu nu mai trebuie să mă opresc în fiecare zi din lucru și să merg la școală, am ceva bani economisiți, să supraviețuiesc câteva luni, eu cred că pot să fac asta aproximativ 5-6 luni, mai mult sau mai puțin, să stau aici și să fac filmele, să fac față, nu în lux, dar cred că va fi suficient să supraviețuiesc, sper ...
   Și ei bine, aici am vrut să spun ... aceasta este o temă delicată, pe care nu am vrut s-o spun, deoarece nu am vrut ca oamenii să creadă că fac filmele pentru bani, asta este foarte important. Așa că ... am Paypal, unde am deschis un cont unde se pot face contribuții și donații ... doar dacă cineva simte simte că le-ar place să contribuie cu ceva, deoarece asta este ceea ce fac acum, este slujba mea tot timpul. Nu fac nimic altceva, ca să nu mai menționăm viața mea socială, pe care n-o am. Sunt dedicată doar acesteia, așa că, ei bine, pentru moment, noi avem cu toții nevoie de bani din păcate, sistemul este în felul acesta și avem nevoie de bani să supraviețuim. Așa că dac veți simți să contribuiți cu ceva, ca eu să pot continua să fac acest job de a împărtăși mesajele, m-ar ajuta foarte mult, cu siguranță. Dacă nu, eu cred că după câteva luni va trebui să mă întorc la școală, de fapt eu chiar am vorbit deja cu șefa mea, iar ea mi-a spus că mă vor primi înapoi din nou, asta dacă voi mai avea nevoie de bani, din nou.
   Nu voi mai menționa asta din nou, deoarece nu vreau să cer nimănui bani. Informația este gratuită și eu vreau s-o împărtășesc. Dar adevărul este că eu chiar am nevoie să trăiesc și să plătesc pentru lucruri, ca voi toți. Ei bine, asta este ... mulțumesc foarte mult.

   Și în ultimul rând, în acest week-end, avem Congresul Ufologic Mondial în Barcelona, va fi Vineri, Sâmbătă și Duminică. Va fi foarte interesant, noi vom fi acolo ... eu și cu Robert de la Despejando Enigmas și sper să vă văd acolo ... pe unii dintre voi, puteți veni să ne salutați ... vă rog. Va fi foarte palpitant.
   Swaruu mi-a spus că multe dintre astfel de congrese, sunt ca un magnet pentru ET. Mereu apar reprezentări ale diverselor rase ... deci va fi interesant. Ei bine, cred că asta este tot. Vă îmbrățișez pe toți, ca întotdeauna. Mulțumesc foarte mult pentru susținerea și comentariile voastre. Și haideți să vedem ce altceva vom învăța de la Swaruu și celelalte taygeteane, de asemenea, sau bărbați taygetani la un moment dat, cine știe? Ei bine, mulțumesc foarte mult, pupici și ne vedem mai târziu!

   Ah da ... am uitat încă un lucru! Aceasta este reclama pe care organizatorii au făcut-o pentru congres în engleză, și da, vocea este a mea, vocea mea este cea care citește acolo.

   Ei bine, nimic altceva! Ne vedem! Pe curând!


 Vizionare Plăcută!



  Linkuri alternative:  AICI 1 și AICI 2

Distribuie dacă crezi că poate fi util și pentru semenii tăi !


 Vă mulțumesc pentru curiozitate și Pe curând!      Paul Marian

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunt răspunzător pentru ceea ce scriu, dar nu răspund pentru ceea ce tu crezi că ai înțeles ... Nu mă crede! Cercetează, investighează și crede-te pe tine însuți.